تاریخ: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۳:۲۴
بازدید: ۲۴۷
کد خبر: ۲۳۹۲۸۰
سرویس خبر : آهن و فولاد

توجه به رشد تولید و توسعه در شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری، یک خواست عمومی و باور همگانیست

‌می‌متالز - حجت الاسلام و المسلمین نکونام توجه و تمرکز بر رشد و توسعه‌ی شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری را یک خواست عمومی و باور همگانی در منطقه برشمرد.

به گزارش می‌متالز، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در بازدید از شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری، مدیران این مجموعه را جهادی، انقلابی و لایق برشمرد که توانسته اند در کوتاه مدت و علیرغم موانع تولید، رکورد‌های تولید را ارتقا بخشند که این جهش تولید موجب شکوفایی و تحول استان گردیده است.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام توسعه پایدار را باعث رفع نیاز بازار و کاهش واردات و به طبع آن رونق صادرات و ارزآوری دانست و افزود: در یک مجموعه‌ی صنعتی علاوه بر بعد سود و زیان می‌بایست به سرمایه‌های انسانی نگاهی متعهدانه و دلسوزانه داشت، زیرا حضور این مجموعه در عرصه مسئولیت‌های اجتماعی از جمله فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی، ورزشی و دینی که با نگاه متعهدانه انجام گرفته، توانسته است یک تحول در سطح استان ایجاد کند.

ایشان با اشاره به رتبه بیکاری استان و اهمیت صنایع اقماری در رفع بیکاری و فقر، از مدیرعامل شرکت ورق خودرو خواست احداث خط تولید‌های تکمیل زنجیره فولاد را در راس امورات قرار دهد.

مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در ادامه این دیدار به رکورد‌های تولید در هفت ماه نخست امسال اشاره کرد و بیان داشت: کسب رکورد‌ها اخیر این مجموعه در حوزه تولید، نشان تلاش و غیرت و اداره پولادین پرسنل این شرکت است و از ایشان تشکر کرد.

حمید شجاعی تولیدات این شرکت را بهترین و با کیفیت‌ترین ورق گالوانیزه با کیفیت سطح رویه کشور عنوان کرد و اظهار داشت: با تآمین بموقع مواد اولیه‌ی شرکت می‌توان تولید خود را به ظرفیت اسمی رسانید و به موجب آن رشد تولید صنایع وابسته از جمله صنایع خودروسازی و لوازم خانگی و حمایت از صنایع پایین دستی را به ارمغان آوریم.

وی با اظهار اینکه فولاد یک صنعت مادر است و چالش‌هایی از جمله کمبود مواد اولیه و قطعی گاز بعنوان سوخت پایه‌ی این شرکت را مانع تولید و بدنبال آن ضربه به اقتصاد کشور دانست و افزود: نگرانی از قطعی احتمالی گاز در زمستان امسال خاطر مشتریان و پرسنل را آزرده کرده و تمرکز ایشان را بر هم زده که امیدواریم با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر رفع موانع تولید، این مشکل از طریق پیگیری‌های حضرتعالی، استاندار محترم و مجمع نمایندگان محترم استان برطرف شود.

حمید شجاعی با اشاره به اجرای پروژه توسعه‌ای این شرکت، گفت: با اجرایی شدن این طرح شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری به یکی از بزرگترین تولید کنندگان ورق گالوانیزه بویژه در تولید ورق‌های گالونیزه با کیفیت سطح رویه در کشور تبدیل شده است.

مدیدعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری برخورداری از منافع این گونه صنایع را حق شهروندان دانست و اظهار داشت: اینجانب اعتقاد قوی به تحقق مسئولیت‌های اجتماعی دارم، اما این امر باید با برنامه و در یک چارچوب مدون صورت پذیرد.

عناوین برگزیده