تاریخ: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۵۱
بازدید: ۱۷۱
کد خبر: ۲۳۹۳۵۶
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیرعامل کارگزاری مبین‌سرمایه در هجدمین نمایشگاه متالورژی (ایران‌متافو):

برگزاری نمایشگاه ایران‌متافو نقش مؤثری در شناسایی مشتریان دارد

‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت کارگزاری مبین‌سرمایه با بیان این که برگزاری نمایشگاه ایران‌متافو می‌تواند نیاز‌های واقعی مشتریان در بازار سرمایه را بشناساند، گفت: برگزاری نمایشگاه ایران‌متافو نقش مؤثری در شناسایی مشتریان دارد.

به گزارش می‌متالز، محمدعلی محمدی مدیرعامل شرکت کارگزاری مبین‌سرمایه روز(۱۸ آذرماه) در بازدید از غرفه گروه فولاد مبارکه در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی (ایران‌متافو) اظهار کرد: ۱۳ سال از تأسیس شرکت کارگزاری مبین‌سرمایه می‌گذرد که اساس و پایه آن بر کارگزاری فولاد مبارکه بوده است.

وی افزود: شرکت کارگزاری مبین‌سرمایه یکی از خریداران عمده محصولات فولاد مبارکه است و با طیف وسیعی از تنوع خدمات درصدد است تا اوراق بهادار را در بازار عرضه کند و با همین هدف یکی از ۳ کارگزار برتر کشور شناخته شده است.

مدیرعامل شرکت کارگزاری مبین‌سرمایه در پایان با بیان این که برگزاری نمایشگاه ایران‌متافو نقش مؤثری در شناسایی مشتریان دارد، خاطرنشان کرد: در همین نمایشگاه می‌توان مزایای بازار سرمایه برای شرکت فولاد مبارکه و سایر تولیدکنندگان بزرگ صنعتی کشور را شناسایی کرد و ابزار‌های جدید معاملاتی در بورس را با سهولت بیشتری کشف نرخ نمود.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده