تاریخ: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۲:۱۵
بازدید: ۱۶۲
کد خبر: ۲۳۹۳۷۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

خبر مهم برای سهامداران شپنا

‌می‌متالز - بر اساس اطلاعیه منتشر شده در سایت کدال شرکت پالایش نفت اصفهان صورت‌های مالی ۶ ماهه منتهی ۳۱شهریور ۱۴۰۰ منتشر خود را منتشر کرد.

به گزارش می‌متالز، بر اساس اطلاعیه منتشر شده در سایت کدال شرکت پالایش نفت اصفهان با نماد شپنا صورت‌های مالی میاندوره‌ای تلفیقی دوره ۶ ماهه منتهی ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ خود را منتشر کرد.

بر این اساس شرکت پالایش نفت اصفهان ضمن ثبت افزایش درآمد ۱۵۳ درصدی در این دوره به ازای هر سهم حدود ۶۰ تومان سود محقق کرده است؛ که با توجه به افزایش سرمایه ۴۹ درصدی در این دوره، این سود ۳۰ درصد کمتر از مدت مشابه سال قبل بوده است.

شپنا با سرمایه ثبت شده هفت هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان طی عملکرد ۶ ماهه منتهی به ۲۹اسفند ۱۴۰۰ بیش از چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان سود محقق کرده است. همچنین این شرکت در گزارش تلفیقی مبلغ چهار هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان سود شناسایی کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل پنج درصد رشد داشته است.

چندی پیش شرکت پالایش نفت اصفهان با بیش از ۶۳ هزار میلیارد سهام قابل انتشار ۸۴ درصد افزایش سرمایه داد. مبلغ افزایش سرمایه بیش از ۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان بود.

این افزایش سرمایه با موضوع اصلاح ساختار مالی در اجرای مفاد مادۀ ۱۴ قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی صورت گرفت. همچنین محل تأمین افزایش سرمایه مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها بوده است.

منبع: تجارت نیوز

عناوین برگزیده