تاریخ: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۳:۵۴
بازدید: ۱۳۵
کد خبر: ۲۳۹۶۹۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

اقدام غیر حرفه ایی و گزینشی مدیر روابط عمومی سازمان بورس!

‌می‌متالز - مدیر روابط عمومی تازه کار و علاقمند به شبکه‌های اجتماعی سازمان بورس در اولین نشست خبری عشقی، مرتکب اقدامی غیرحرفه ایی و گزینشی شد!

به گزارش می‌متالز، محمدهادی سلیمی زاده که نیمه آبان از مرکز بسیج دانشجویی دانشگاه تهران به عنوان مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس منصوب شده، مرتکب اقدامی غیرحرفه ایی و کاملا" گزینشی شد!

براساس این گزازش، وی با انتشار چند توییت طی دو ماه اخیر نشان داده به جای تعامل و توجه به رسانه‌های تخصصی و سراسری، شیفته اطلاع رسانی از طریق شکبه‌های اجتماعی مخصوصا" توییتر و شاید هم کسب نام و نشان است و طی این مدت برخلاف مدیران سابق روابط عمومی، جلسه ایی با مدیران رسانه‌های بورسی برگزار نکرده که می‌تواند حاوی چند پیام باشد.

اما سلیمی زاده جوان و تازه کار در حالی امروز اولین نشست خبری مجید عشقی رئیس سازمان بورس را برگزار کرده که فقط حاضر به دعوت از حدود ۲۱ رسانه شده و موضوع برگزاری نشست خبری را به دیگر رسانه‌های تخصصی از جمله بورس پرس اطلاع رسانی نکرد.

از سوی دیگر برگزاری این نشست خبری آن هم در روز ارایه لایحه بودجه ۱۴۰۱ دولت به مجلس و انتشار مفاد مهم که برای افکار عمومی فعالان بازار اهمیت ویژه‌ای دارد، نشان از عدم درک سلیمی زاده از جریانات خبری و فضای کار حرفه ایی دارد!

با این اوصاف در شرایطی انتظار می‌رود که وی در مورد این اقدام گزینشی و غیرحرفه ایی، شفاف سازی کند که از قرار معلوم این رفتار ناشی از تغییر رویه عجیب مبنی بر برگزاری نشست‌های خبری و محدود کردن تعداد رسانه‌ها است که در این مورد هم چند نقد اساسی وجود دارد.

از جمله اینکه رسانه‌های مدعو، طبق چه ساز و کاری و بر پایه چه اصولی انتخاب شدند؟

آیا امکان برگزاری آنلاین برنامه خبری با حضور همه رسانه‌ها نبود؟

آیا با توجه ساختمان عظیم و نوساز سازمان بورس در خبایان مطهری، امکان برگزاری در سالن اجتماعات با ظرفیت ۲۰۰ نفری نبود؟

آیا صرف حضور رسانه ملی و خبرگزاری‌های سراسری و هم سو و تعرف کن عملکرد مدیران، بیانگر واقعیت‌های بازار سرمایه و بازتاب خواسته‌های سهامداران بوده و ایا چنین نشستی با حضور ۲۱ رسانه شایسته و درخور بازار سرمایه است؟

منبع: بورس پرس

عناوین برگزیده