به گزارش میمتالز، در متن پیام سید سعید شمسینژاد آمده است:
«بانک قرض الحسنه مهر ایران» توانمند سازی اقشار کم درآمد و نیازمند جامعه و همچنین تامین مالی خرد مشتریان عزیز به منظور رفع نیازهای ضروری آنها را رسالت و ماموریت اصلی خویش میداند و با تلاش بی دریغ و زحمات شبانه روزی همکاران خود برای دستیابی به اهداف مطرح شده و بهبود شرایط اقتصادی جامعه به ویژه در مناطق کمتر بر خوردار و محروم کشور گام بر میدارد.
توجه به قابلیتهای بالقوه وبالفعل بانک به طور حتم جهت گیری خدمت رسانی را به سمت ارتقاء مشتری مداری، توسعه سبد محصولات و سرویسهای بانکداری الکترونیک بر اساس سلیقه و نیاز مشتریان و تنوع بخشی در طرحهای تسهیلاتی مبتنی بر قرض الحسنه سوق میدهد.
وجود نیروی انسانی جوان، تحصیلکرده، متعهد و متخصص از نقاط قوت بانک قرض الحسنه مهر ایران است که بهره مندی از این گنجینه ارزشمند، سازمانی کار آزموده و موفق در مسیر راهبردهای اقتصادی کشور را رقم میزند.
تدوین سیاستهای اعتباری مبتنی بر طراحی ابزارهای جدید در حوزه قرضالحسنه، توسعه شفافیت سازمانی و ارتقای جایگاه بانکداری قرضالحسنه نزد ذینفعان و پژوهشمحوری در تصمیمسازی، تصمیمگیری و تدوین برنامههای عملیاتی از جمله راهبردهای بانک قرض الحسنه مهر ایران برای دستیابی به اهداف ترسیم شده در افق ۱۴۰۴ است.
توسعه بکارگیری فناوریهای نوین با هدف افزایش بکارگیری محصولات خدمات الکترونیک بانک نزد مشتریان و استاندارد سازی روشها و فرآیندهای دریافت خدمات بانکی سبب میشود تا خدمات بانک قرض الحسنه مهر ایران به دورافتادهترین نقاط کشور ارائه و اقشار مختلف جامعه از آثار و برکات قرض الحسنه بهرهمند شوند.
از دیگر اولویتهای بانک در افق پیش رو «توسعه برنامههای وفاداری و ماندگاری مشتریان در سپهر خدمات بانک» است که در این راستا تلاش میشود با راه اندازی باشگاه مشتریان و ایجاد و توسعه شعب مجازی یک گام به متقاضیان و مشتریان بانک نزدیکتر شویم.
چابک سازی ساختار، ارتقای هماهنگی سازمانی و توانمندسازی کارکنان از دیگر راهبردهای بانک است که براساس آن میکوشیم سازمانی چابک و پیشرو با کارکنانی خلاق و نوآور برای ارائه خدمات قرض الحسنه به جامعه داشته باشیم.
اکنون در آغاز پانزدهمین سال فعالیت بانک قرض الحسنه مهرایران، به پشتوانه سهامداران بزرگ خود و با حمایت هموطنان، مشتریان و تلاش و همت مضاعف کارکنان ساعی، این بانک توانسته است با استقبال از خدمات و طرحهای تسهیلاتی متنوع از مرز ۱۱ میلیون نفر مشتری و پرداخت تسهیلات به بیش از ۱۰ میلیون نفر گذر نماید؛ که این مهم خود نشان دهنده استقبال مردم و نیاز روز افزون جامعه به خدمات بانکداری خرد و قرض الحسنه است.
در همین راستا بانک قرض الحسنه مهر ایران در چشم انداز پیش رو به عنوان «بانک مردمی، جامع و هوشمند برای ایران قوی» بنا دارد ضمن توسعه طرحهای تسهیلاتی خود و تغییر روند اعطای وامهای قرض الحسنه از معیشت محور به اشتغال محور به گونهای عمل نماید تا با سرلوحه قراردادن مسوولیت اجتماعی خود در توسعه بانکداری اسلامی، خدمات خود را به دورترین نقاط ایران عزیز اسلامی به ویژه روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته توسعه دهد.
توسعه خدمات بانکداری قرض الحسنه به نقاط مختلف کشور به ویژه مناطق محروم و روستاها علاوه بر تلاش ارکان بانک یقینا نیازمند حمایت خیرین و افراد نیک اندیشی است که همواره در راه خیر تلاش نموده اند؛ در اینجا از این همه خیرین در جای جای ایران عزیز تقاضا دارم همچون گذشته بانک قرض الحسنه مهر ایران را برای توسعه عمل نیکو و خیر قرض الحسنه با هدف حمایت از اقشار نیازمند و توانمندسازی آنها یاری نمایند.
۲۲آذر ماه، چهاردهمین سالروز تاسیس بانک قرض الحسنه مهر ایران را به تمامی سهامداران ارجمند، مشتریان گرامی، اعضای محترم هیات مدیره و کلیه همکاران عزیز تبریک عرض میکنم. امید آنکه در چشم انداز پیش رو، در سایه توجهات حضرت حق با حمایتهای بیش از پیش سهامداران محترم، مشتریان ارجمند و کارکنان کوشا بتوانیم به اهداف عالیه بانک به ویژه عمل به مسوولیت اجتماعی خود در زمینه بهبود معیشت و ارتقای شاخصهای اقتصادی مردم عزیز ایران اسلامی دست یابیم.
در این میان لازم میدانم از مشتریان ارجمند و سهامداران گرامی که با همتی بلند و اندیشهای نیکو، بانک قرض الحسنه مهرایران را یاری نمودند تا با سرافرازی و سربلندی به جایگاه شایسته خود در جامعه و شبکه بانکی کشور دست یابد کمال سپاس و امتنان خانواده بزرگ این بانک را داشته باشم. این مهم جز با الطاف الهی، مساعدت و همدلی سهامداران محترم و همچنین مودت و اعتماد مشتریان عزیز میسر نمیشد.
در پایان از در گاه خداوند سبحان، توفیق روز افزون، موفقیت در دستیابی به افقهای مسوولیت اجتماعی و استمرار خدمت رسانی برای تحقق پیشرفت و درخشش جمهوری اسلامی ایران را مسالت دارم.