به گزارش میمتالز، تقیپور با بیان اینکه کشور به لحاظ اقتصادی در شرایط خاص به سر میبرد، اظهار داشت: برگزاری نمایشگاههایی مانند متافو نشان میدهد که علیرغم همه مشکلات اقتصادی و تحریمهای ظالمانه، صنعت فولاد کشور به عنوان صنعت مادر، پویایی خود را از دست نداده و این امر نشان میدهد مردم امیدوار باشند.
وی ادامه داد: زمانی که از عملکرد شرکتها صحبت میشود، بلافاصله موضوع حضور روابط عمومیها مطرح خواهد شد. تمام تلاش روابط عمومیها در این شرایط میتواند علاوه بر امیدبخشی به جامعه، با به تصویر کشیدن آنچه که اتفاق میافتد به مردم نشان دهد که صنعت کشور در حال فعالیت است و روزهای خوب در انتظار ما است.
عضو انجمن روابط عمومی ایران خاطرنشان کرد: امیدآفرینی نقش بسزایی در ایجاد شرایطی دارد که مردم بتوانند در مقابل فشار و مشکلات اقتصادی مقاومت بیشتری داشته باشند.
منبع: خبرگزاری کار ایران (ایلنا)