تاریخ: ۲۴ آذر ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۲:۰۰
بازدید: ۵۳۰
کد خبر: ۲۴۰۲۰۲
سرویس خبر : مسکن و ساختمان
مرکز آمار ایران اعلام کرد

دستمزد کدام مشاغل عمرانی بیشترین افزایش را داشته است؟

‌می‌متالز - درمیان مشاغل عمرانی دستمزد «آلومینیوم‌کار درجه یک» با٧١.٣درصد دارای بیش‌ترین افزایش و «راننده دامپر» با١٠درصد، دارای کمترین افزایش متوسط دستمزد ساعتی بوده‌اند.

به گزارش می‌متالز، مرکز آمار ایران نتایج آخرین آمارگیری از دستمزد نیروی انسانی شاغل در طرح‌های عمرانی استان تهران مربوط به شهریور ۱۴۰۰ را منتشر کرده است. در این طرح که هر شش ماه یک بار در سطح استان تهران انجام می‌شود، اطلاعات مربوط به دستمزد ساعتی نیرو‌های انسانی شاغل در ۱۰۹ طرح‏ عمرانی با ارسال پرسشنامه به تعدادی از پیمانکاری‏‌های مجری طرح‌‏های عمرانی در سطح استان تهران جمع‌‏آوری شده است.

برمبنای نتایج این طرح در بین تمامی اقلام مورد آمارگیری، «آلومینیوم کاردرجه یک» با ٧١.٣ درصد دارای بیش‌ترین افزایش و «راننده دامپر» با ١٠ درصد، دارای کمترین افزایش در متوسط دستمزد ساعتی نسبت به دوره قبل بوده‌اند.

همچنین، مقایسه متوسط دستمزد ساعتی در این دوره با دوره مشابه سال قبل نشان می‌دهد که بیش‌ترین افزایش دستمزد ساعتی مربوط به «آلومینیوم کاردرجه یک» با ١٢٣.٤درصد و کمترین افزایش دستمزد ساعتی مربوط به «راننده غلتک» با ٤٤.١ درصد بوده است.

دستمزد کدام مشاغل عمرانی بیشترین افزایش را داشته است؟

منبع: اخبار اتاق ایران

عناوین برگزیده