تاریخ: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۸:۲۵
بازدید: ۱۹۵
کد خبر: ۲۴۰۵۱۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرکل امورمالیاتی گیلان خبر داد:

واریز ۲۱۴ میلیارد تومان به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان

‌می‌متالز - مدیرکل امورمالیاتی گیلان از واریز ۲۱۴ میلیارد تومان به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان در نیمه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش می‌متالز، محمدی پور، مدیر کل امور مالیاتی گیلان، با اشاره به واریز بیش از ۱۴۰ میلیارد تومان به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان گیلان از محل عوارض ارزش افزوده در نیمه نخست سال ۹۹، عنوان کرد: حدود ۲۱۴ میلیارد تومان از محل عوارض ارزش افزوده نیز در نیمه نخست امسال به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان واریز شده است.

مدیرکل امور مالیاتی گیلان، مبلغ واریز شده به حساب شهرداری رشت از محل عوارض ارزش افزوده در نیمه اول سال گذشته را بیش از ۴۲ میلیارد تومان دانست و افزود: طی مدت مشابه سال جاری حدود ۶۳ میلیارد تومان به حساب شهرداری رشت از محل عوارض ارزش افزوده واریز شده است.

محمدی پور، با اشاره به فرارسیدن مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره تابستان ۱۴۰۰، خاطرنشان کرد: بیش از ۱۶ هزار و ۴۰۰ اظهارنامه مالیاتی در استان از سوی مودیان مشمول مالیات بر ارزش افزوده ارائه شد.

وی افزود: به موجب مفاد ماده ۱۰ آئین نامه اجرایی موضوع تبصره ۳ ماده ۱۶۹ اصلاحی مصوب ۳۱ تیرماه ۱۳۹۴، اشخاص مشمول ارسال فهرست معاملات فصلی مکلفند صورت معاملات خود را در مقاطع سه ماهه (فصلی) تهیه و تا یک ماه و نیم پس از پایان هر فصل به صورت الکترونیکی از طریق درگاه ملی مالیات به نشانی www.intamedia.ir برای سامانه معاملات فصلی ارسال کنند.

منبع: شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران (شادا)

عناوین برگزیده