تاریخ: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۳:۵۳
بازدید: ۲۳۱
کد خبر: ۲۴۰۶۸۸
سرویس خبر : آهن و فولاد

امیدواری کارگران فولاد دامغان به بهبود وضعیت شغلی/ وعده اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل داده شد

‌می‌متالز - کارگران فولاد دامغان از امیدواری خود به اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل و بهبود وضعیت شغلی از سوی کارفرما خبر دادند.

به گزارش می‌متالز، کارگران فولاد دامغان گفتند: حدود ۲۰۰ کارگر قراردادی شاغل در این کارخانه هستیم که سالهاست پیگیر بهبود اوضاع کاری خود از کارفرما برای اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل خود هستیم که خوشبختانه متوجه شدیم این موضوع مورد موافقت کارفرما قرار گرفته است.

آن‌ها افزودند: صبح امروز یکشنبه (۲۸ آذر ماه) وقتی وارد محیط کار خود شدیم با اطلاعیه‌ای از جانب مدیریت این واحد صنعتی مواجه شدیم که در آن از کارگران درخواست شده مدارک خود را برای اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل به اداری ارائه دهند که این موضوع باعث خوشحالی و شادمانی کارگران شد.

این کارگران افزودند: نظر به بیان مشکلات و خواسته‌هایمان از طریق رسانه‌های کارگری، از قرار معلوم کارفرما صدایمان را شنیده و تصمیم گرفته با اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل در این کارخانه اوضاع را بهبود ببخشد.

آن‌ها افزودند: امیدواریم کارفرما بدون تبعیض طبق موارد قانونی طرح طبقه‌بندی مشاغل رابرای همه کارگران براساس سوابق کاری اجرایی کند.

این کارگران مدعی هستند که مسکوت ماندن اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل در مورد جمعیت ۲۰۰ نفری کارگران این کارخانه باعث شده که درآمد آن‌ها در حد و اندازه حداقل‌های قانونی باقی بماند.

منبع: خبرگزاری کار ایران (ایلنا)

عناوین برگزیده