به گزارش میمتالز، جک در طراحی J۷ سعی کرده تا از ایجاد حجم اضافه روی بدنه خودداری شود یعنی دقیقا مشکلی که در بسیاری از خودروهای چینی سراغ داریم. به عبارت دیگر امتداد تمامی خطوط روی بدنه در مسیری هوشمندانه تعریف شده تا امکان دستیابی به مفهوم واقعی چشم نواز در طراحی J۷ ممکن شود.
در قسمت دماغه، چراغهای اصلی با الگوی جدید و گرافیک داخلی ترکیبی (ال ایی دیی/هالوژن) به خوبی با جلوپنچره هماهنگ شده و عناصر کرومی نیز چاشنی لوکس منظره را اضافه کرده اند.
این سدان خط شانه قدرتمندی دارد که هنگام مشاهده از نمای جانبی برای لحظاتی مخاطب را درگیر اثر و زیبایی خود میکند. تفاوت سطح ایجاد شده روی درب ها، بویژه در قسمت بالای رکاب نیز از جمله موارد موثر در بهبود زیباییهای نمای جانبی است.
شیب سقف در ستون آخر به مهمترین قسمت خود میرسد تا معجونی بین کوپه و فست بک را شکل دهد. در این قسمت از جزئیات کرومی نیز استفاده شده است.
خودرو از منظر ابعاد برابر با ۴۷۷۵ میلیمتر در طول، ۱۸۲۰ میلیمتر در طول، ۱۴۹۲ میلیمتر در ارتفاع و ۲۷۶۰ میلیمتر در فاصله بین محورها توسعه یافته است.
طراحی فضای داخل کابین شباهت زیادی به محصولات فولکس واگن دارد. محیطی مینیمال که با حضور یک نمایشگر لمسی بزرگ عمودی عملا بخش قابل توجهی از جزئیات رایج در کنسول خودروهای امروزی را از دست داده است.
از جمله امکانات این خودرو میتوان به موارد زیر اشاره کرد: نمایشگر ۱۰٫۴ اینچی ویژه تنظیمات سیستم سرگرمی و دوربینها در مرکز کنسول جلو، نوربالای اتوماتیک، سانروف الکتریکی، ۲ پورت شارژ یو اس بی، پورت شارژ ۱۲ ولت، پاور ویندوز برای تمامی شیشه ها، استراحتگاه دست برای سرنشینان جلو و عقب، نورپردازی داخل کابین به همراه روشن شدن لوگوی جک برای خوشامدگویی، گرمکن شیشههای عقب، دکمههای کنترلی کامل روی فرمان، نمایشگر ال سی دی ۷ اینچی جایگزین نشانگر سنتی آمپر وابسته به آپشن.
چرم باکیفیت برای قسمتهای مختلف داخل کابین، کیسه هوا برای سرنشینان جلو، کیسه هوای کناری وابسته به آپشن، کیسه هوا برای سرنشینان عقب وابسته به آپشن، سیستم ترمزای بی اس و ایی بی دیی، ترمز اضطراری، سیستم پایداری الکترونیکی، هشدار خروج از خط، سنسور باد لاستیک ها، هشدار سرعت بالای ۱۳۰ کیلومتر بر ساعت، دوربین دید عقب و جلو، کمربند ایمنی سه نقطهای برای سرنشینان عقب، هشدار تصادف از تمام جهت ها، ایزوفیکس صندلی کودک، ریموت استارت، کنترل شیشههای کناری و سانروف با ریموت، ورود بدون کلید وابسته به آپشن، گرم کن صندلی راننده وابسته به آپشن، تنظیم ۶ جهته دستی برای صندلی راننده، تنظیم الکتریکی ۴ جهته برای صندلی راننده وابسته به آپشن، تنظیم ۴ جهته دستی برای صندلی سرنشین جلو، درب صندوق اتوماتیک وابسته به آپشن، کروز کنترل تطبیقی، سیستم تهویه هوشمند با تنظیم خودکار دما وابسته به آپشن و دستیار صوتی برای: سامانه مکان یاب، کنترل وضعیت شیشههای کناری، سانروف و سیستم تهویه.
نور نمایشگر اطلاعات کیلومتر در سه رنگ متنوع: طلایی، آبی و قرمز قابل تنظیم است.
در بخش پیشرانه از نمونه چهار سیلندر توربوشارژ ۱٫۵ لیتری ۱۶ سوپاپ با ۱۴۷ اسب بخار خروجی و گشتاور ۲۱۰ نیوتن متر استفاده شده است. ازحالت توقف، خودرو طی ۴٫۷ ثانیه به سرعت ۶۰ کیلومتر برساعت و طی ۱۰٫۵ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت میرسد.
بدنه سیلندر و تمامی بخشهای آن از آلیاژ آلومینیوم تولید شده است. سیستم تعلیق جلو و عقب از کلاس مالتی لینک مستقل در این خودرو استفاده شده است. ترمزهای جلو و عقب نیز دیسکی هستند.
منبع: تجارت نیوز