تاریخ: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۳۱
بازدید: ۲۰۹
کد خبر: ۲۴۰۹۵۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

پذیره‌نویسی‌ها تا پایان سال متوقف شدند

‌می‌متالز - معاون پذیرش فرابورس در خصوص پذیره‌نویسی‌های اخیر گفت: پذیره‌نویسی شرکت‌های بیمه پردیس، بیمه زندگی کاریزما، بیمه هوشمند فردا و بیمه اتکایی تهران رواک به این دلیل انجام شد که با توجه به مجوز صادره از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار این شرکت‌ها فقط تا هفته اول دی ماه برای انجام پذیره‌نویسی مهلت داشتند.

به گزارش می‌متالز، معاون پذیرش فرابورس در خصوص پذیره‌نویسی‌های اخیر گفت: پذیره‌نویسی شرکت‌های بیمه پردیس، بیمه زندگی کاریزما، بیمه هوشمند فردا و بیمه اتکایی تهران رواک به این دلیل انجام شد که با توجه به مجوز صادره از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار این شرکت‌ها فقط تا هفته اول دی ماه برای انجام پذیره‌نویسی مهلت داشتند.

حجت اسماعیل زاده گفت: اگرچه ما متوجه برخی انتقادات هستیم، ولی از سویی دیگر این شرکت‌ها طی بیش از یک سال گذشته پیگیر دریافت مجوز‌های لازم از بیمه مرکزی، سازمان بورس و اداره ثبت شرکت‌ها به منظور انجام پذیره‌نویسی بودند که در صورت عدم انجام آن این فرآیند ابتر می‌ماند.

وی همچنین اعلام کرد که ان شاالله در آینده با تعامل مناسب و تنظیم تقویم عرضه‌ها و پذیره نویسی‌ها امکان برنامه ریزی بهینه تری برای بازار فراهم می‌شود و فعلا” پذیره نویسی جدیدی نداریم.

او گفت: هیچ پذیره نویسی که سازمان بورس و اوراق بهادار مجوز صادر کرده باشد، نداریم.

منبع: تجارت نیوز

عناوین برگزیده