تاریخ: ۰۱ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۲:۲۷
بازدید: ۵۱۷
کد خبر: ۲۴۱۰۶۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
مدیرعامل گل‌گهر در بازدید از شرکت توسعه آهن و فولاد:

شتاب شرکت توسعه در مسیر پیشرفت؛ امیدوار کننده است

شتاب شرکت توسعه در مسیر پیشرفت؛ امیدوار کننده است
‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر و هیات همراه از شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر و طرح‌های دردست‌اقدام این شرکت بازدید کرد.

به گزارش می‌متالز، ایمان عتیقی مدیرعامل شرکت گل‌گهر با حضور در شرکت توسعه آهن و فولاد در نشست مدیران این شرکت حضور پیدا کرد. در این جلسه رویکرد‌ها و اهداف گوناگون شرکت توسعه آهن و فولاد و گزارشی از عملکرد‌های انجام‌شده به اطلاع مدیرعامل شرکت گل‌گهر رسانده شد و پیرامون اهداف و برنامه‌های آینده این شرکت نیز بحث و تبادل نظر شد.

مدیرعامل شرکت گل‌گهر فعالیت‌های روبه‌رشد شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر را رضایت‌بخش خواند و گفت: خوشبختانه شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر با مدیریت مهندس محیاپور مسیر خوبی را برای توسعه و پیشرفت در حوزه‌های مختلف انتخاب کرده و با شتاب امیدوارکننده‌ای در این مسیر قرار گرفته‌است.

وی افزود:امیدواریم همانگونه که تاکنون عملکرد خوبی از شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر شاهد بوده‌ایم، ازاین‌پس نیز با حمایت و همراهی شرکت گل گهر و همچنین جدیت و استفاده از توان پرسنل این مجموعه؛ شاهد پیشرفت‌های روزافزون شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر باشیم.

محمد محیاپور مدیرعامل شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر نیز با تشکر از حمایت‌های همیشگی مهندس عتیقی با اشاره به رویکرد آینده‌نگر این شرکت گفت:پروژه‌های بلندمدت شرکت همواره یکی از اساسی‌ترین برنامه‌هایی بوده که به آن پرداخته‌ایم و تحقق صددرصدی این برنامه‌ها یکی از اقداماتی است که در اولویت‌های اصلی پرسنل و مجموعه شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر قرار دارد.

وی افزود: هم‌افزایی و همدلی مدیران این دو شرکت عوامل اصلی هستند که همواره توانسته به این شرکت برای تحقق اهداف خود و تکمیل پروژه‌های دردست‌اقدام کمک نماید.

شتاب شرکت توسعه در مسیر پیشرفت؛ امیدوار کننده است

شتاب شرکت توسعه در مسیر پیشرفت؛ امیدوار کننده است

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده
ریل نجات صنعت
با حضور کارشناسان بررسی شد: دولت چهاردهم چه سیاستی را در حوزه صنعت باید در پیش بگیرد؟

ریل نجات صنعت