تاریخ: ۰۱ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۲:۵۱
بازدید: ۱۶۲
کد خبر: ۲۴۱۲۵۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

نقش رسانه در پیشبرد اهداف بنگاه‌ها

‌می‌متالز - روز دوشنبه، دومین جلسه کمیسیون روابط عمومی و رسانه انجمن سنگ‌آهن ایران به میزبانی شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه گل‌گهر برگذار شد.

به گزارش می‌متالز، در این جلسه که با حضور مدیران روابط عمومی و نمایندگانی از شرکت‌های چادرملو، گل‌گهر، گهر زمین، شهداب یزد، سنگ‌آهن مرکزی، فولاد بوتیای ایرانیان و شرکت زرین معدن چاف برگذار شد، به لزوم جریان‌سازی‌های خبری در پیشبرد اهداف مشترک بنگاه‌ها و برگذاری نشست‌های تخصصی تاکید شد.
مهندس طالبی، مدیر روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو و رییس کمیسیون رسانه و‌روابط عمومی انجمن سنگ آهن ایران با بیان مطرح شدن چالش‌های آتی سنگ‌آهنی‌ها در رابطه با حقوق دولتی و افزایش قیمت گازوئیل، به لزوم افزایش قدرت رسانه‌ای و جریان‌سازی و همچنین برگذاری نشست‌های تخصصی برای بررسی پیامد‌های تصمیمات دولت اشاره کرد. وی با بیان اینکه وظیفه رسانه، روشن کردن مشکلات این حوزه برای سهامداران و فعالان است، خواستار مطالبه‌گری سهامداران شد.
مهندس رسول روانش، مشاور انجمن سنگ‌آهن ایران نیز با بیان تجربیاتی مبنی بر حل مشکلات و اختلاف‌نظر‌های کوچک و بزرگ معادن با وزارت صمت، به لزوم گسترش فعالیت رسانه‌های شرکت‌ها تاکید کرد. وی کاهش ۲۵ درصدی حقوق دولتی در بودجه ۱۴۰۱ را نتیجه فشار رسانه‌ای شرکت‌ها و رسانه‌های بورسی خواند.
مهندس صادقیان، مدیر روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین نیز به لزوم افزایش نقش مدیران‌عامل شرکت‌ها و توجه به نقش مهم روابط عمومی شرکت‌ها اشاره کرد.
در ادامه سایر حاضرین نیز به بیان دیدگاه‌های خود پرداخته و نسبت به موضوعات مطرح شده مباحث خود را مطرح نمودند.
در پایان با مطرح شدن اهداف و دستاورد‌های این کمیسیون، دستورجلسه این نشست درباره انجام اقدامات و پروژه‌های مشترک به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

منبع: انجمن سنگ آهن ایران

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده