تاریخ: ۰۴ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۷:۱۵
بازدید: ۳۱۸
کد خبر: ۲۴۱۳۸۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده انجمن سنگ‌آهن ایران

‌می‌متالز - بدینوسیله از کلیه اعضای انجمن سنگ‌آهن ایران جهت حضور در جلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده انجمن دعوت به عمل می‌آید.

به گزارش می‌متالز، زمان: روز دوشنبه مورخ ۲۰/۱۰/۱۴۰۰ راس ساعت ۱۴
مکان: محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران به نشانی تهران، خیابان طالقانی، نبش خیابان شهید موسوی (فرصت)، پلاک ۱۷۵، طبقه ۱۰

دستور جلسه:


۱. استماع عملکرد هیات‌مدیره، خزانه‌دار و بازرس
۲. تصویب صورت‌های مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۹۸ و ۳۰/۱۲/۹۹،
۳. انتخاب روزنامه کثیرالانتشار
۴. تعیین ورودیه و حق عضویت سالانه اعضا
۵. تصویب بودجه سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ انجمن
۶. انتخاب اعضای اصلی و علی‌البدل هیات‌مدیره
۷. انتخاب بازرس اصلی و علی‌البدل
۸. سایر موارد


«نکات مهم در خصوص مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده و انتخابات هیات مدیره انجمن»

  1. طبق مقررات اتاق بازرگانی ایران، برای شرکت در فرآیند رای‌گیری، انتخابات و عضویت در ارکان انجمن، ارائه کارت عضویت اتاق و یا کارت بازرگانی معتبر الزامی است؛ لذا ضروری است اعضای محترم شماره و تاریخ اعتبار کارت عضویت خود را طبق فرم مرتبط به انجمن اعلام فرمایند و شرکت‌هایی که تا کنون نسبت به دریافت کارت بازرگانی و یا کارت عضویت اتاق بازرگانی اقدام نکرده‌اند و یا اعتبار کارت عضویت و یا کارت بازرگانی شان به پایان رسیده در اسرع وقت نسبت به صدور و یا تمدید اعتبار کارت خود از طریق اتاق بازرگانی استانی پیگیری و اقدام فرمایند. لازم به ذکر است فرآیند دریافت و یا تمدید کارت عضویت اتاق بازرگانی نسبت به دریافت کارت بازرگانی سهل‌تر و با هزینه کمتر انجام خواهد شد.
  2. با توجه به تبصره ۲ ماده ۱۱ اساسنامه انجمن، فقط شرکت‌هایی که حق عضویت و بدهکاری معوق خود را تا پایان سال ۹۹ تسویه نموده‌اند، امکان حضور در مجمع عمومی انجمن و شرکت در فرآیند رای‌گیری و انتخابات و عضویت در ارکان انجمن را خواهند داشت؛ لذا از اعضای محترم درخواست می‌شود نسبت به تسویه دیون معوقه خود تا پایان سال ۹۹ اقدام لازم مبذول فرمایند.
  3. بر اساس بند ۲ ماده ۱۳ اساسنامه انجمن، هر عضو برای شرکت در جلسات مجامع عمومی انجمن یک نفر را به صورت مکتوب به عنوان نماینده تام الاختیار شرکت و با امضای دارندگان حق امضا اسناد تعهدآور با مهر شرکت معرفی می‌نماید؛ لذا مستدعی است نمایندگان محترم شرکت‌ها ضمن ارسال تصویر معرفی‌نامه طبق شرایط فوق قبل از مجمع از طریق فکس به شماره ۶۶۴۸۳۷۲۵، در زمان حضور در مجمع عمومی نیز اصل معرفی‌نامه و مدارک معتبر شناسایی خود را همراه داشته باشند. همچنین با توجه به احتمال حضور گسترده شرکت‌های عضو در مجمع عمومی و با توجه به محدودیت‌های مرتبط با پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا از سوی اتاق بازرگانی، تقاضا می‌شود اعضا، تنها نماینده معرفی شده خود را جهت حضور در جلسه اعزام و از حضور جمعی و گروهی خودداری کنند.
  4. بر اساس بند ۲ ماده ۱۳ اساسنامه انجمن، نامزد‌های محترم انتخابات هیات مدیره باید از سوی شرکت متبوع خود معرفی‌نامه مکتوب ارائه دهند؛ لذا ضروری است نامزد‌های محترم انتخابات، معرفی‌نامه کتبی از سوی شرکت متبوع خود با موضوع کاندیداتوری انتخابات را به دبیرخانه انجمن تحویل فرمایند.
  5. با توجه به محدودیت زمانی به دلیل برگزاری همزمان مجامع سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹، در نظر است از سوی دبیرخانه انجمن برای هر یک از نامزد‌های انتخابات هیات مدیره، یک فیلم کوتاه در قالب مصاحبه اختصاصی جهت معرفی سوابق اجرایی و اهداف عملیاتی آتی، تهیه و منتشر شود. از اعضای محترمی که علاقمند به استفاده از این فرصت هستند، درخواست می‌شود یک قطعه عکس پرسنلی و رزومه فردی خود را تا تاریخ ۰۸/۱۰/۱۴۰۰ به شماره ۰۹۱۰۹۶۶۴۶۸۷ واتساپ انجمن ارسال نمایند تا هماهنگی لازم جهت تعیین وقت مصاحبه و تهیه فیلم با ایشان بعمل آید.
  6. معرفی نامزد‌های انتخابات هیات مدیره از ۳۰ آذر ماه در رسانه‌های انجمن آغاز خواهد شد و در روز انتخابات نیز در سالن برگزاری مجمع پخش خواهد شد.

منبع: انجمن سنگ آهن ایران

عناوین برگزیده