تاریخ: ۰۲ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۲۱
بازدید: ۳۶۲
کد خبر: ۲۴۱۲۰۴
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
کاراته‌کا‌های صنعت مس در آسیا خوش درخشیدند؛

۴ طلا و یک نقره سهم مس در مسابقات قهرمانی آسیا

‌می‌متالز - کاراته‌کا‌های باشگاه صنعت مس کرمان با درخشش در مسابقات قهرمانی آسیا در کشور قزاقستان و به گردن آویختن ۴ مدال طلا و یک نقره، برای کشورمان و صنعت بزرگ مس ایران افتخار آفریدند.

به گزارش می‌متالز به نقل از مس پرس، در این رقابت‌ها که با حضور کاراته‌کا‌های مطرح کشور‌های آسیایی برگزار می‌شود، «فاطمه زهرا سعیدآبادی» در مسابقات کمیته در رده سنی نوجوانان و در وزن منفی ۵۴ کیلوگرم در مرحله نهایی، در مصاف با حریف اردنی با نتیجه ۵ بر ۰ پیروز شد و مدال طلا را نصیب خود کرد.

«ساجده جهانشاهی» دیگر کاراته کای تیم مس کرمان که در رقابت‌های کاتای انفرادی نوجوانان شرکت کرده بود در فینال مسابقات نیز با امتیاز ۲۴.۲۲ بر حریف قزاقستانی خود غلبه کرد تا او نیز به مقام قهرمانی و مدال طلای رقابت‌ها دست یابد. اما در بخش پسران و در رقابت‌های کمیته نوجوانان و در وزن منفی ۵۲ کیلوگرم «ابولفضل همدمجو» پس از مغلوب کردن حریف خود «مهدی المنجم» از عربستان، به فینال رقابت‌ها راه یافت و توانست در مرحله نهایی «علم تایری» از کویت را شکست دهد و به مدال طلا رقابت‌ها دست یابد.

همچنین در رده سنی جوانان و در رقابت‌های کاراته کا انفرادی «امیر حسین معین‌الدینی» در فینال برابر حریف خود از اندونزی نتیجه را واگذار و درنهایت مدال نقره را از آن خود کرد.

تیم کاتا جوانان مس کرمان در مسابقات تیمی با حضور امیر حسین معین الدینی، ابولفضل شیخ شعاعی و ابولفضل فرامرزپور در دور گروهی رقابت ها، در صدر گروه خود قرار گرفت و به فینال رقابت‌ها صعود کرد.

بر اساس این گزارش، تیم کاتا جوانان مس کرمان در دیدار پایانی برابر حریفان خود از کشور کویت توانستند با امتیاز ۲۴.۴۲ به برتری دست یابند و مدال طلا را از آن خود کنند.

گفتنی است مسابقات کاراته قهرمانی آسیا در رده‌های سنی مختلف روز یکم دی ماه در کشور قزاقستان به کار خود پایان خواهد داد.

منبع: مس پرس

عناوین برگزیده