تاریخ: ۰۴ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۰:۲۹
بازدید: ۲۳۹
کد خبر: ۲۴۱۲۸۵
سرویس خبر : آهن و فولاد
ذوب آهن با سبد جدید، روند نزولی را متوقف کرد؛

پس از یک ماه نزولی، ذوب آهن به رشد درآمدی رسید

‌می‌متالز - ذوب آهن در معاملات این هفته با سبدکالایی شامل ۷ محصول به رینگ محصول بورس کالا آمد.

به گزارش می‌متالز، ذوب‌ آهن اصفهان در هفته منتهی به ۳ دی‌ماه بالاخره روند نزولی خود را پاره کرد و توانست از کمای درآمدزایی که با چالش مواجه شده بود را در این هفته، کمی خنثی سازد.

ذوب آهن در معاملات این هفته با سبدکالایی شامل ۷ محصول به رینگ محصول بورس کالا آمد.

پس از یک ماه نزولی، ذوب آهن به رشد درآمدی رسید

میلگرد کلاف ۸ و ۱۰-A ۳

ذوب‌آهن با عرضه ۴ هزار تنی این نوع میلگرد گام به رینگ معاملات بازارسرمایه گذاشت و با سفارش‌های ۳،۸۰۰ تنی مواجه شد اما؛ همین میزان از عرضه ۴ هزارتنی به فروش رسید تا درآمد ۲ میلیارد و ۸۸۵ میلیون تومان درآمد را ثبت کرد.

سبد ناودانی

در بررسی عرضه شرکت ذوب‌آهن می‌توان به عرضه این شرکت یک هزار و ۹۷۸ تن عرضه اشاره داشت که استقبال مشتریان از این کالا به حد کافی نبود و تنها ۵۹۸ تن درخواست برای آن به ثبت رسید و در نهایت معامله ضعیف ۹۲ تنی به ارزش یک میلیارد و ۷۰۲ میلیون تومانی به ثبت رسیده است.

سبد میلگرد کلاف

ذوب‌آهن در این بخش نیز تمام عرضه‌های خود را به فروش رساند و حتی مشتریان تقاضایی بالایی را برای این کارخانه فرستادند اما؛ در نهایت به میزان عرضه‌ها یعنی ۳ هزار و ۲۰۰ تن از این کالا تماما فروخته شد و درآمدزایی ذوب با توجه به معاملات این بخش به ۴۸ میلیارد و ۲۴۳ میلیون تومان رسید.

سبد تیرآهن مخلوط

از سوی دیگر می‌توان به محصول قدیمی این شرکت یعنی سبد تیرآهن مخلوط اشاره داشت که بیش از ۶ هزارتن از این کالا را روانه بورس کالا کرده بود با آنکه سفارش ۱۳ هزارتنی برای آن به ثبت رسیده بود، تمام عرضه‌ها به فروش رسید و ۸۶ میلیارد و ۷۳۴ میلیون تومان نیز درآمد از این بخش به ثبت رساند.

سبد میلگرد ۱۲ تا ۳۲-A ۳

در این بخش نیز می‌توان به عرضه ۱۰ هزار تن شمش چدن در سبد کالایی این شرکت در بورس کالا اشاره داشت که ۱۲۴ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان درآمد کسب کرد.

تیرآهن ۱۴

در بررسی عرضه تیرآهن ۱۴ شرکت ذوب‌آهن می‌توان به عرضه این شرکت در حدود ۲ هزارت و ۹۹- تن عرضه اشاره داشت که استقبال مشتریان نیز از این کالا زیاد بود ۴،۷۱۵ تن به ثبت رسید و در نهایت تمام عرضه‌ها به فروش رسید و ۴۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان عاید شرکت شد.

تیرآهن بال شیب دار

در پایان نیز باید اشاره داشت که عرضه ۱۱۵ تنی این نوع تیرآهن شرکت بدون مشتری ماند.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده