تاریخ: ۰۵ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۳:۲۵
بازدید: ۱۹۱
کد خبر: ۲۴۱۷۲۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی خبر داد

۱۳۳ قرارداد راکد در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی تعیین تکلیف شد

۱۳۳ قرارداد راکد در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی تعیین تکلیف شد
‌می‌متالز - مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: در نشست‌های فشرده هیات داوری این شرکت طی چهار روز انتهای آذر ماه، ۱۳۳ قرارداد مربوط به زمین‌های راکد در شهرک‌های صنعتی استان تعیین تکلیف شد.

به گزارش می‌متالز، علی بهرامی زاده در این خصوص اظهار کرد: برای بازپس‌گیری اراضی تحت اختیار تولیدکنندگان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی که با این شرکت قرارداد منعقد نموده، اما نسبت به عملیاتی کردن آن‌ها اقدام نکرده‌اند، هیات داوری در این شرکت تشکیل شده که امور حقوقی و قرارداد‌های مربوط به قبل از سال ۱۳۹۹ را مورد بررسی قرار می‌دهد.

وی افزود: طی چهار روز انتهای آذر امسال هیات داوری شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی ۱۳۳ زمین راکد صنعتی به مساحت ۴۱ هکتار را که قرارداد‌های آن مربوط به سال ۱۳۹۶ و قبل از آن بود، تعیین تکلیف کرد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی بیان کرد: زمین‌های راکد صنعتی تعیین تکلیف شده مربوط به شهرک‌های صنعتی مشهد، چناران، ماشین سازی، خیام، جوین، سبزوار، رشتخوار، توس، تربت جام، تایباد، تربت حیدریه، کاشمر، فریمان، کوثر، کمال الملک، خواف، کاخک، جغتای، خوشاب، میان جلگه بوده است.

بهرامی زاده گفت: اعضای هیات داوری این شرکت، زمین‌های راکد که مراحل عملیاتی آن پیشرفت فیزیکی ندارد را در جلساتی با حضور خود متقاضی مورد بررسی قرار می‌دهد و در صورتی که نسبت به عملیاتی شدن آن اقدام نکنند، قرارداد‌ها فسخ می‌شود.

وی افزود: پیش از این هیات داوری شرکت شهرک‌های صنعتی استان ماهی ۲ روز جلسه تشکیل می‌داد که طی چند ماه اخیر به دلیل اهمیت موضوع، جلسات هیات داوری به صورت فشرده و ماهانه هفت تا هشت روز برگزار می‌شود و این موضوع به جد مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده