تاریخ: ۰۵ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۰۲
بازدید: ۱۴۸
کد خبر: ۲۴۱۷۷۲
محبی نجم آبادی در دیدار با وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد:

پیگیری پروژه ۱۳ ساله راه آهن سبزوار

‌می‌متالز - نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن در مجلس در دیدار با وزیر راه و شهرسازی از پیگیری پروژه ۱۳ ساله راه آهن سبزوار خبر داد.

به گزارش می‌متالز، بهروز محبی نجم‌آبادی نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن و دبیر مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی با رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی، دیدار و گفتگو کرد.

براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس دوره یازدهم در خصوص این دیدار گفت: در این دیدار طرح‌های دیرینه حوزه راه و شهرسازی در غرب خراسان پیگیری شد همچنین پروژه ۱۳ ساله راه آهن سبزوار یادآور گردید و قرار گرفتن این طرح در فهرست ماده ۵۶ برای تامین مالی از سوی بانک‌ها را، درخواست شد که وزیر راه و شهرسازی در تماس با کارشناسان سازمان برنامه و بودجه، قرارگیری نامه کتبی این پروژه در فهرست طرح‌های ماده ۵۶ را، درخواست نمود.

وی با اشاره به مشکلات متعدد در غرب خراسان افزود: از وزیر راه و شهرسازی دعوت شد تا در منطقه حضور یافته و از نزدیک مشکلات حوزه راه و شهرسازی، همچون اسناد برخی از شهرستان ها، جاده‌های مرگ، راه‌های روستایی، جاده‌های بن‌بست، راه‌های ریلی و هوایی و... را، مورد بررسی قرار دهد.

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن در مجلس خاطرنشان کرد: امیدواریم با حضور وزیر در منطقه، کمبود‌ها و نیاز‌ها احصاء گردد و در مذاکرات معاون پارلمانی وزارت راه و شهرسازی، طرح‌ها اولویت بندی شده و در سفر استانی آقای رئیسی، اقدامات لازم جهت تخصیص بودجه، انجام شود.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده