تاریخ: ۱۳ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۲:۵۴
بازدید: ۷۹۲
کد خبر: ۲۴۲۹۹۴
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
«می متالز» گزارش می‌دهد:

از فعالیت معدنی تا حمایت ورزشی/ حضور پررنگ «فملی» در حوزه ورزش

‌می‌متالز - شرکت ملی مس علاوه بر حضور در بخش معدن و صنایع معدنی و هدایت صنعت مس، در حوزه مسوولیت‌های اجتماعی و به ویژه در حوزه ورزشی خوش درخشیده است. تیم‌های مختلف از سوی زیرمجموعه‌های شرکت ملی صنایع مس ایران و کسب مقام‌های مختلف از اتفاقات خوبی است که در کارنامه ورشی «فملی» ثبت شده است.

به گزارش می‌متالز، نگاهی به عملکرد دو فصل اخیر تیم‌های ورزشی شرکت مس نشان می‌دهد، سرمایه گذاری در حوزه مسوولیت‌های اجتماعی در سال‌های اخیر تیم‌های بسیاری را راهی لیگ‌های کشور کرده است.

حال در نگاهی جزئی‌تر به سراغ تیم‌های فعال از سوی شرکت‌های زیر مجموعه شرکت ملی صنایع مس ایران می‌رویم.

از فعالیت معدنی تا حمایت ورزشی/ حضور پررنگ «فملی» در حوزه ورزش

حضور تیم هندبال مس کرمان در جام باشگاه‌های آسیا

مس کرمان با ۱۵ تیم در رشته‌های مختلفی از جمله، فوتبال، هندبال، بسکتبال، فوتسال بانوان، تکواندو، کاراته، دوومیدانی، تیراندازی بانوان، دوچرخه سواری و فوتسال آقایان فعالیت دارد. این مجموعه در رشته هندبال که در ۱۳۹۹-۱۳۹۸ تیم اول لیگ برتر و در ۱۳۹۹-۱۴۰۰ تیم دوم لیگ برتر بود، مقام پنجمی جام باشگاه‌های آسیا را از آن خود کرده است.

در رشته تکواندو نیز با قرارگیری به عنوان تیم سوم لیگ برتر موفق به صعود به جام باشگاه‌های آسیا شد.

صعود تیم فوتبال مس رفسنجان به لیگ برتر

مس رفسنجان نیز با ۱۷ تیم که عمده آن‌ها در رشته‌های فوتبال و فوتسال حضور دارند در رشته فوتبال بزرگسالان موفق به قهرمانی در لیگ یک و صعود به لیگ برتر را داشت. همچنین در رشته والیبال آقایان نیز به لیگ برتر صعود کرد. البته تیم کشتی این مجموعه در حد آکادمی فعالیت دارد و تیم شطرنج نیز در حد حمایت مالی است.

صعود به لیگ دسته یک برای فوتبال مس شهر بابک

شرکت مس شهربابک نیز ۶ تیم را در رشته فوتبال و والیبال در اختیار دارد که تیم فوتبال بزرگسالان قهرمانی در لیگ دو و صعود به لیگ یک را در کارنامه خود دارد. تیم والیبال نشسته نیز موفق به حضور در جام باشگاه‌های آسیا شد و فوتبال امید نیز به لیگ دسته یک صعود کرده است.

حضور در میان ۱۰ تیم برتر جهان

مس سونگون نیز دو تیم از ۴ تیم خود یعنی فوتسال امید و جوانان را راهی لیگ برتر کرده است. همچنین فوتسال آقایان نیز قهرمان لیگ برتر شد و در جمع ۱۰ تیم برتر جهان قرار گرفته است.

مس پاریز نیز به عنوان آخرین شرکت در این گروه ۱۴ تیم ورزشی را در اختیار داشته و عموما رشته‌های حاضر در لیگ استان قرار دارند و به صورت حمایتی در زیرمجموعه مس پاریز قرار گرفته اند.

شرکت ملی صنایع مس ایران با تشویق تیم‌های ورزشی و حمایت از آن‌ها علاوه بر کسب عنوان‌های قهرمانی مختلف منجر به توسعه اجتماعی در استان‌های تحت پوشش خود می‌شود.

گزارش از «می متالز»

عناوین برگزیده