تاریخ: ۱۴ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۵:۳۵
بازدید: ۱۴۸
کد خبر: ۲۴۳۶۴۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
سید احسان خاندوزی:

گشایش مشکلات گره خورده گمرک در هفته‌های آتی

‌می‌متالز - وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: طبق برنامه ریزی‌های به عمل آمده با وزیر صمت و رئیس کمیسیون اصل نود مشکلات اطلاعات گمرکی که موجب پدیده قاچاق شده را ظرف چند ماه آتی حل خواهیم کرد.

به گزارش می‌متالز، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: امروز ۱۴دی جلسات مشترکی با وزیر صمت و رئیس کمیسیون اصل نود برگزار کردیم و مقرر شد مشکلات گره خورده سال‌های قبل مربوط به امور گمرکی را هر هفته بررسی و خروجی‌های این عملیات را مشخص و اعلام نماییم.

وی افزود: یکی از برنامه ریزی‌های ما در وزارت اقتصاد الهام از عملکرد سردار سلیمانی و مدیرت جهادی ایشان است که اصلاح مشکلات و ساختار‌های موجود در حوزه‌های بیمه ای، مالیاتی، گمرکی و بانکی، بخشی از این اقدامات جهادی است.

خاندوزی خاطر نشان کرد: علیرغم فشار و سختی‌های پیش رو با آغاز برنامه‌های مدون، امیدواریم نتایج خوبی حاصل شود و هر ماه اخبار خوبی از اقدامات و گشایشات به ملت شریف داده خواهد شد.

وی با اشاره به مدیرت جهادی و همه جانبه سردار سلیمانی در امور کشور گفت: پیشنهاد می‌شود به پاس جهاد خالصانه این شهید بی ادعا، روز شهادت ایشان به روز ملی جهاد نامگذاری شود.

وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود: اگر مسوولان مانند شهید حاج قاسم سلیمانی برنامه ریزی و تلاش مخلصانه و مردمی داشته باشند، عرصه حیات ما به نمایشگاهی از جهاد‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و ورزش مبدل خواهد شد.

منبع: پایگاه جامع اطلاع رسانی رادیو (صدای جمهوری اسلامی ایران)

عناوین برگزیده