تاریخ: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۱۵
بازدید: ۱۶۹
کد خبر: ۱۰۹۷۷۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
غضنفر‌آبادی:

دولتمردان در مجلس گزارشات اقتصادی را تخصصی‌تر بیان کنند

می متالز - نماینده مردم بم در مجلس با تاکید بر اینکه دولتمردان باید در پارلمان تخصصی‌تر صحبت کنند از وزیر اقتصاد خواست ظرف مدت سه ماه یا 6 ماه اقدامات انجام شده برای رفع مشکلات گمرک و مالیات را اعلام کند.
دولتمردان در مجلس گزارشات اقتصادی را تخصصی‌تر بیان کنند

به گزارش می متالز، موسی غضنفر‌آبادی نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه18 خرداد) در جلسه علنی و پس از ارائه گزارش دولتمردان و رؤسای اتاق‌های بازرگانی و تعاون از وضعیت اقتصادی کشور اظهار داشت: بنا داریم که اقتصادمان را از بند ناف نفت قطع کنیم و برای این کار باید رشد سرمایه‌گذاری انجام شود. 

وی افزود:‌ گزارش دولتمردان و اتاق‌های بازرگانی و تعاون و مالیات به مجلس کافی نیست و ای کاش در گزارشات عنوان می‌شد که چه تعداد شرکت‌ها را به فعالیت مدار تولیدی بازگردانده‌اند.

نماینده مردم بم در مجلس تصریح کرد:‌ چرا در کشور از ظرفیت‌های بسیار بالایی که وجود دارد استفاده نمی‌کنیم. ضمن اینکه دولتمردان باید در مجلس تخصصی‌تر صحبت کنند. 

غضنفر‌آبادی خاطرنشان کرد: به اندازه کافی در کشور حرف شنیده‌ایم و گفته‌ایم لذا برای مثال وزیر اقتصاد باید ظرف مدت سه ماه یا 6 ماه در مورد مسائل گمرک و مالیاتی برنامه بدهد و بگوید این مشکلات رفع شده است. ضمن اینکه دولت هم می‌تواند از مجلس بخواهد این مشکلات و موانع قانونی که لیست شده با تصویب قوانین، ‌رفع شود.

عناوین برگزیده