تاریخ: ۱۴ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۷:۱۴
بازدید: ۴۵۵
کد خبر: ۲۴۳۶۵۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی:

چهاردهمین نمایشگاه صنعتی استان مرکزی ۲۱دی ماه آغاز به کار می‌کند

‌می‌متالز - مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی در نشست خبری چهاردهمین نمایشگاه صنعتی استان مرکزی، گفت: آیین افتتاح چهاردهمین نمایشگاه صنعت استان مرکزی ۲۱دی‌ ماه جاری با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان صنایع کوچک کشور، استاندار و فعالان صنعتی استان مرکزی برگزار می‌شود.

به گزارش می‌متالز، طیب میرزایی با اشاره به اینکه امسال تدابیری اتخاذ شده که بیش از ۹۵ درصد شرکت‌کننده‌ها از صنایع کوچک بومی باشند، افزود: عمده شرکت‌کنندگان در چهاردهمین نمایشگاه صنعت استان مرکزی واحد‌های تولیدی کوچک مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی اراک، خمین، محلات، ساوه، مامونیه، دلیجان، راونج، غرق‌آباد، آشتیان، زاویه، سمقاور و شازند هستند.

وی یادآور شد: ۸۹ درصد هزینه‌های مربوط به غرفه، دکور، اسکان و حمل و نقل واحد‌های تولیدی شرکت کننده در چهاردهمین نمایشگاه صنعت استان از سوی شرکت‌شهرک‌های صنعتی تامین می‌شود.

میرزایی گفت: در حوزه زیرساخت‌ها استان مرکزی در سنوات گذشته مقداری عقب مانده که در سال جاری بخشی از آن جبران شده و ۲۰۰ هکتار از اراضی صنعتی خیرآباد برای فاز توسعه واگذاری آن‌ها شروع شده و در حال اجرا است، ضمن اینکه در تمامی نواحی و شرکت‌های صنعتی آن چیزی که تعهد می‌کنیم را تامین می‌کنیم.

در ادامه مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان مرکزی ابراز کرد: ۱۰هزار متر سالن سر پوشیده نمایشگاهی تجهیز شده و ۱۵۰ شرکت مستقل در قالب ۳۲۰ غرفه در این نمایشگاه حضور دارند.

مرتضی اسلامی زاده افزود: ۵۰۰۰ متر فضای باز برای واحد‌های بزرگ در نظر گرفته شده است.

وی اظهار کرد: به طور اختصاصی یک پدیده در این نمایشگاه وجود دارد و آن نیز انجمن پیشگامان صنعت استان مرکزی است که متشکل از حدود ۴۰ واحد تولیدی سرآمد استان مرکزی است که فاقد هرگونه مسائل منفی هستند و نزدیک به ۴۱میلیون یورو صادرات سال گذشته آن‌ها بوده و سرآمد استان هستند.

منبع: قلم

عناوین برگزیده