تاریخ: ۱۸ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۳:۲۷
بازدید: ۳۱۱
کد خبر: ۲۴۳۸۹۴

رئیس ارتباطات متا، کمپانی را ترک می‌کند

‌می‌متالز - جان پینت، رئیس ارتباطات کمپانی متا یا همان فیسبوک سابق در حال ترک این کمپانی است. هنوز دلیل این کار مشخص نیست.

به گزارش می‌متالز، رئیس ارتباطات کمپانی متا (فیس‌بوک سابق)، جان پینت، در حال ترک کردن این کمپانی است. جان پینت در پستی که برای کارمندان متا نوشته بود گفت: «امروز آخرین روز من در متا خواهد بود. می‌دانم که این تیم همچنان پیشرفت خود را در انجام سخت‌ترین و مهم‌ترین کار‌ها در زمینه ارتباطات ادامه خواهند داد.»

این کمپانی به ریاست مارک زاکربرگ تا قبل از سال ۲۰۲۱ با نام شرکت فیس‌بوک فعالیت می‌کرد. چهار برنامه پرطرفدار اینستاگرام، واتساپ، فیس‌بوک و پیام رسان فیس‌بوک متعلق به این کمپانی هستند که در سال ۲۰۲۱ جمعا بیش از ۷/۵ میلیارد کاربر داشتند.

دلیل این کار و اینکه چرا جان پینت در حال ترک کردن کمپانی متا است هنوز مشخص نیست؛ و کمپانی متا هم هنوز پاسخ یا نظری در این زمینه ارائه نداده است.

پینت در ابتدا سال ۲۰۱۹ بر اساس پست وبلاگی که داشت به عنوان معاون ارتباطات جهانی منصوب شده بود. وی قبل از پیوستن به این کمپانی شبکه‌های اجتماعی رئیس بخش ارتباطات Gates Ventures، دفتر خصوصی و آزمایشگاه نوآوری بیل گیتس بود. همچنین به مدت پنج سال مدیر بخش ارتباطات آسیا و اقیانوسیه شرکت گوگل بود. او همچنین به عنوان مدیر محصول و ارتباطات شرکت مایکروسافت فعالیت کرده بود.

منبع: تجارت نیوز

عناوین برگزیده