به گزارش می متالز، این شرکت با همکاری گروهی از متخصصان داخلی بهمنظور رفع برخی مسائل و توسعه استارتآپها برای ارائه طرحها و ایدههای آنها، زیرساختی را طراحی کرده که میتواند تحول شگرفی در صنعت بیمه باشد. بیمه سامان با ایجاد زیستبوم insurance as a service در نظر دارد، فضای دیجیتالی جدیدی ایجاد کند گروههای مختلف بتوانند در این فضا، سرویسهای بیمهای را به مردم ارائه کنند و محدود به یک شرکت نباشند.
یکی از کاربردهای این زیرساخت، امکان ایجاد پلتفرمی برای جذب و مدیریت انبوه نمایندگان و بازاریابان است تا از این طریق نمایندگان، بازاریابها را مدیریت کرده و فروش را هدایت کنند. در همین راستا، اپلیکیشن «جهش» که بستری برای ارائه خدمات به نمایندگان فروش بیمه است، در حضور فعالان صنعت بیمه برای نخستین بار توسط بیمه سامان به نمایش در میآید.