تاریخ: ۱۷ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۳:۴۸
بازدید: ۱۳۸
کد خبر: ۲۴۳۹۹۱
سرویس خبر : انرژی
استاندار فارس تاکید کرد

توجه ویژه به موضوع آب در فارس در بودجه ۱۴۰۱

‌می‌متالز - ایمانیه گفت: شرق استان بیشتر درگیر تاثیرات خشکسالی است و امیدواریم در بودجه ۱۴۰۱ به موضوع آب در فارس توجه ویژه شود و فارس از منابع معادن غنی خود به شکل مطلوبی برخوردار شود.

به گزارش می‌متالز، «محمدهادی ایمانیه»، روز پنج شنبه ۱۶ دی در مراسم دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و یادواره شهدای شهرستان نی ریز که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد، گفت: نی ریز معروف به دیانت و ولایت مداری است و شهدای فراوانی تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

استاندار فارس با تشکر از حضور علما و نمایندگان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی برای حضور در این مراسم افزود: بالاترین تقسیمات کشوری به استان فارس مربوط می‌شود و استان ما استان چهار فصلی است و اولین استان باغداری، دومین استان در حوزه معادن و کشاورزی در کشور هستیم.

وی اضافه کرد: شمار امامزادگان واجب التعظیم در فارس فراوان است و فارس گرچه بسیار توانمند و دارای ظرفیت است در بسیاری از موارد دچار محرومیت بوده و بزرگترین بحران فارس در حال حاضر بحران آب است و ۱۰ سال خشکسالی در فارس حاکم بوده است.

ایمانیه تاکید کرد: شرق استان بیشتر درگیر تاثیرات خشکسالی است و امیدواریم در بودجه ۱۴۰۱ به موضوع آب در فارس توجه ویژه شود و فارس از منابع معادن غنی خود به شکل مطلوبی برخوردار شود.

وی ادامه داد: احداث صنایع در کنار معادن فارس موجب ایجاد اشتغال، ارتقای محیط زیست و رشد اقتصادی استان و شهرستان‌های دارای معادن فعال می‌شود.

استاندار فارس تصریح کرد: حمایت از بیمارستان‌های دولتی و دانشگاهی فارس مورد توجه مجلس شورای اسلامی باشد و در شهرستان‌ها بیمارستان خصوصی وجود ندارد و توجه به بیمارستان‌های دولتی در این شهرستان‌ها در توزیع خدمات نقش موثری خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری شبستان

عناوین برگزیده