تاریخ: ۲۰ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۰:۵۷
بازدید: ۲۵۶
کد خبر: ۲۴۴۲۰۰
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

آغاز ثبت‌نام مجرد‌ها در نهضت ملی مسکن

‌می‌متالز - معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی از آغاز ثبت‌‎نام آقایان مجرد برای نهضت ملی مسکن از ساعت ۱۲ امروز خبر داد.

به گزارش می‌متالز، پس از حاشیه‌های اخیر در ثبت‌نام مجرد‌ها امروز خبر آغاز ثبت‌نام از در نهضت ملی مسکن رسید. اما آقایان مجرد تا چه زمانی برای ثبت‌نام وقت دارند؟

«محمود محمودزاده» امروز دوشنبه گفت: سامانه نهضت ملی مسکن از ساعت ۱۲ ظهر امروز دوشنبه ۲۰ دی‌ماه برای ثبت‌نام مردان مجرد بالای ۲۳ سال باز می‌شود.

وی توضیح داد: ثبت‌نام تا ۲۰ بهمن در سراسر کشور ادامه خواهد داشت و این زمان مجددا تمدید نخواهد شد.

محمودزاده گفت: جزییات شرایط ثبت‌نام در سامانه ثمن درج شده است و همه مجرد‌های بالای ۲۳ سال با اطلاع از شرایط ثبت‌نام، نام‌نویسی داشته باشند.

حداقل سن مجاز برای ثبت‌نام

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه پیش از این حداقل سن مجاز برای مجرد‌ها ۲۵ سال اعلام شده بود که به ۲۳ سال کاهش یافته است، افزود: افراد مجرد که در این طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام می‌کنند باید در زمان تحویل واحد متاهل شده باشند، در غیر این صورت قیمت واحد طبق کارشناسی روز برای متقاضیان محاسبه می‌شود.

از تاریخ ۲۸مهر ماه تا ۱۵دی‌ ماه مرحله نخست ثبت‌نام طرح نهضت ملی مسکن با ثبت‌نام ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در سامانه saman.mrud.ir انجام شد.

فرصت ثبت‌نام برای آن گروه از متقاضیانی که از ۲۸مهرماه ۱۴۰۰ ثبت‌نامشان آغاز شد و در محدوده ۵۲۰ شهر مرحله اول قرار داشتند ساعت ۲۴ روز ۱۵ دی‌ماه ۱۴۰۰ به پایان رسید. متقاضیان شهر‌هایی که اخیرا به طرح نهضت ملی مسکن اضافه شده است هنوز می‌توانند در این طرح ثبت‌نام کنند چراکه از بازه زمانی شروع ثبت‌نام به مدت دو ماه فرصت دارند.

در ۶۷۴ شهر هنوز ثبت‌نام طرح نهضت ملی مسکن آغاز نشده، اما بنا بر اعلام وزارت راه و شهرسازی، بازگشایی این شهر‌ها نیز در دستور کار قرار گرفته است که با تامین نیاز‌های مربوط به تجهیز و توسعه سامانه به تدریج اعلام می‌شود.

منبع: تجارت نیوز

عناوین برگزیده