به گزارش میمتالز، عبدالرضا پیروی منش با اعلام خبر فوق اظهار داشت: با توجه به ارزیابیهای وزارت متبوع از عملکرد سامانههای ۱۲۴ سراسر کشور در راستای ثبت شکایات شهروندان و چگونگی رسیدگی به شکایات مردمی، استان هرمزگان رتبه برتر را در بین استانهای سراسر کشور کسب نمود.
وی گفت: مدت زمان پاسخگویی به شکایات، میزان رضایتمندی شاکیان از نحوه عملکرد و همچنین دقت و سرعت در رسیدگی به موقع به شکایات در بهبود وضع موجود را مهمترین شاخص ارزیابی در انتخاب استانهای برتر نام برد.
منبع: شاتانیوز