تاریخ: ۲۱ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۲:۵۰
بازدید: ۱۶۳
کد خبر: ۲۴۴۴۵۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

دلار خریدار ندارد

‌می‌متالز - در ادامه روند نزولی بازار ارز طی چند روز گذشته دلار امروز در صرافی‌های بانکی و صرافی ملی کاهش یافت. اخبار مثبت از روند مذاکرات و افزایش احتمال دستیابی به یک توافق، اخبار مربوط به آزادسازی منابع بلوکه شده ایران در کره باعث شده بود بازار ارز طی چند روز گذشته روند کاهشی را تجربه کند.

به گزارش می‌متالز، به این ترتیب و طبق اعلام کانون صرافان، دلار آمریکا در این ساعت از معاملات، ۲۵هزار و ۸۱۰تومان برای خرید و ۲۶هزار و ۲۲۰تومان برای فروش اعلام شد که نسبت به معاملات صبح حدود ۲۰۰تومان کاهش را نشان می‌دهد.

همچنین یورو در صرافی‌ها، نسبت به معاملات صبح حدود ۱۰۰تومان کاهش یافت و به ۲۹هزار و ۴۰۰تومان برای خرید و ۲۹هزار و ۸۳۰تومان برای فروش رسیده است

در سامانه نیما نیز یورو ۲۸ هزارتومان خریداری شده و ۲۸هزار و ۲۵۹تومان به فروش می‌رسد.

دلار هم در این سامانه با قیمت ۲۴هزار و ۶۴۷تومان برای خرید و ۲۴هزار و ۸۷۱تومان برای فروش معامله می‌شود.

در صرافی ملی نیز دلار نسبت به روز گذشته بیش از ۱۰۰تومان کاهش یافت و به قیمت ۲۶هزار و ۸۳۸تومان برای فروش و ۲۶هزار و ۳۰۷تومان برای خرید رسید.

یورو نیز در تابلوی این صرافی با ۵۰ تومان کاهش نسبت به روز گذشته، ۳۰هزار و ۵۲۵ برای فروش و ۲۹هزار و ۹۲۰تومان برای خرید قیمت خورد.

همچنین دلار در بازار آزاد در محدوده ۲۷هزار و ۹۰۰تومان معامله می‌شود؛ با این وجود بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد که خرید در بازار ارز به شدت کاهش یافته و غالب معامله گران فروشنده هستند.

منبع: بورس امروز

عناوین برگزیده