تاریخ: ۲۶ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۲:۱۱
بازدید: ۴۲۵
کد خبر: ۲۴۵۱۴۱
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

خودرو‌های نیم میلیاردی در بازار خودرو/ ساندرو گران‌تر است یا دنا پلاس اتوماتیک؟

‌می‌متالز - بر اساس قیمت خودرو در بازار و آگهی‌های دیوار لیستی از متوسط قیمت خرید خودرو‌های نیم میلیاردی در بازار به دست آمده است.

به گزارش می‌متالز، با توجه به قیمت خودرو‌ها در بازار و نیازمندی‌های دیوار، فهرستی از متوسط قیمت خرید خودرو‌های دسته دوم در بازار به دست آمده است. (قیمت‌ها میانگین قیمت آگهی‌ها در نیازمندی‌های دیوار است.)

بنا بر اطلاعات جدول زیر، پژو ۲۰۷ i SD اتوماتیک با متوسط قیمت ۴۳۵ میلیون تومان، ام‌ وی‌ ام X۲۲ اتوماتیک با قیمت ۴۳۹ میلیون تومان و برلیانس کراس اتوماتیک و رنو تندر ۹۰ پلاس اتوماتیک با میانگین قیمت ۴۵۰ میلیون تومان ثبت شده‌اند.

خودرو‌های دنا پلاس اتوماتیک، رنو ساندرو اتوماتیک، ام‌وی‌ام X۳۳ S و پژو ۲۰۷ i پانوراما اتوماتیک خودرو‌هایی هستند که در محدوده قیمتی ۴۸۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان آگهی می‌شوند.

جک S۳ اتوماتیک با متوسط قیمت ۵۲۶ میلیون تومان، رنو ساندرو استپ‌وی اتوماتیک با قیمت ۵۴۲ میلیون تومان و چری آریزو ۵ TE اکسلنت توربو با قیمت ۵۵۴ میلیون تومان اعلام شدند.

در بین خودرو‌های جدول زیر، خودرو‌های چری تیگو ۵ اکسلنت با قیمت ۶۳۲ میلیون تومان و هایما S۵ با قیمت ۶۷۳ میلیون تومان از سایر خودرو‌هایی که در محدوده نیم میلیارد تومان هستند نرخ بالاتری دارند.

در جدول زیر میانگین قیمت خودرو‌های کارکرده از سال ۹۷ به بعد با کارکرد بیش از ۱۰ هزار کیلومتر را مشاهده می‌کنید. (قیمت‌ها بر اساس داده‌ها و آگهی‌های ثبت شده در سایت دیوار به دست آمده است.)

خودرو‌های نیم میلیاردی در بازار خودرو/ ساندرو گران‌تر است یا دنا پلاس اتوماتیک؟

منبع: تجارت نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده