تاریخ: ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۰:۴۱
بازدید: ۳۸۱
کد خبر: ۲۴۶۰۸۶

قیمت گوشی موبایل امروز ۴بهمن/ جزئیاتی از ۱۲ گوشی جدید شیائومی برای سال ۲۰۲۲

‌می‌متالز - قیمت انواع گوشی‌های موبایل سامسونگ، اپل و شیائومی در بازار امروز دوشنبه چهارم بهمن ۱۴۰۰ را مشاهده می‌کنید.

به گزارش می‌متالز، شیائومی سال ۲۰۲۲ را با دو گوشی پرچمدار شیائومی ۱۲ و ۱۲ پرو طوفانی آغاز کرد، اما این تازه آغاز ماجراست. یک منبع معتبر جزئیاتی درباره گوشی‌های آینده شیائومی برای سال ۲۰۲۲ منتشر کرده که شامل ۱۲ دستگاه می‌شود.

شیائومی سال ۲۰۲۲ را با دو گوشی پرچمدار شیائومی ۱۲ و ۱۲ پرو طوفانی آغاز کرد، اما این تازه آغاز ماجراست. یک منبع معتبر جزئیاتی درباره گوشی‌های آینده شیائومی برای سال ۲۰۲۲ منتشر کرده که شامل ۱۲ دستگاه می‌شود.

گوشی‌های آینده شیائومی

۴ نام رمز اول این لیست عبارتند از «munch» «rubens» «matisse» و «fog» که در واقع نام‌های نرم‌افزاری داخلی مدل‌های ردمی K۵۰ شیائومی هستند. گوشی‌های این سری شامل موارد زیر می‌شود:

ردمی K۵۰
ردمی K۵۰ پرو
ردمی K۵۰ پرو پلاس
ردمی K۵۰ گیمینگ ادیشن (Gaming Edition)

هرچند شیائومی اعلام کرد بود که در هرکدام از مدل‌های سری ردمی K۵۰ از اسنپدرگون ۸ نسل یک و مدیاتک دیمنسیتی ۹۰۰۰ استفاده خواهد کرد، Digital Chat Station در پست خود توضیح می‌دهد که برای گوشی‌های این سری از دو چیپست اسنپدراگون ۸۷۰ و دیمنسیتی ۸۰۰۰ نیز استفاده خواهد شد.

دو مدل بعدی این لیست با اسم رمز «thor» و «loki»، به گوشی‌های شیائومی با دوربین پرچمدار اشاره دارد. طبق گفته Digital Chat Station، هر دو مدل به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ مجهز خواهند شد و سنسور‌های دوربین باکیفیتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

شش اسم رمز نهایی لیست ظاهرا به گوشی‌های تاشو آینده چینی‌ها یعنی «شیائومی می‌میکس فلیپ» و «فولد ۲» و همچنین میان‌رده‌های جدید سری ردمی نوت ۱۲ اشاره دارند. به گفته این منبع، گوشی‌های تاشو به چیپ اسنپدراگون ۸ نسل ۱ و گوشی‌های میان‌رده به چیپست معرفی نشده اسنپدراگون ۷ نسل ۱ مجهز خواهند شد.

درباره زمان عرضه دستگاه‌ها نیز تاکنون تایید شده که سری ردمی K۵۰ در ماه فوریه معرفی خواهد شد. طبق پوستر تبلیغاتی رسمی منتشر شده، یکی از دستگاه‌های این سری که ماه آینده عرضه می‌شود به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱، باتری ۴۷۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع ۱۲۰ واتی و سیستم خنک‌کننده مایع دوگانه VC مجهز خواهد بود.

قیمت موبایل امروز

در جدول‌های زیر، قیمت موبایل تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است.

البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد.

تمامی مدل‌ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزان‌تر به فروش می‌رسند.

قیمت گوشی موبایل امروز ۴بهمن/ جزئیاتی از ۱۲ گوشی جدید شیائومی برای سال ۲۰۲۲

قیمت گوشی موبایل امروز ۴بهمن/ جزئیاتی از ۱۲ گوشی جدید شیائومی برای سال ۲۰۲۲

قیمت گوشی موبایل امروز ۴بهمن/ جزئیاتی از ۱۲ گوشی جدید شیائومی برای سال ۲۰۲۲

منبع: تجارت نیوز

عناوین برگزیده