تاریخ: ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۰۲:۱۳
بازدید: ۷۷۷
کد خبر: ۲۴۶۳۷۳
سرویس خبر : آهن و فولاد
«می متالز» گزارش می‌دهد:

«ایریتک» و «ومعادن»، سینرژی برای توسعه معدن ایجاد می‌شود

‌می‌متالز - توان تخصصی و توسعه تکنولوژی از جمله مواردی است که در سال‌های گذشته توانسته بخش معدن را با چالش‌های زیادی همراه کند. درواقع تقویت نیرو‌های تخصصی پیمانکاران معدنی می‌تواند نقش مهمی در توسعه این حوزه ایفا کند.

به گزارش می‌متالز، شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات در کنار نقش سرمایه گذاری خود به دنبال تقویت توان فنی و مهندسی در پروژه‌هایی است که در دستور کار دارد.

تقویت این حوزه بر سرعت اجرای پروژه‌ها نقش مهمی ایفا می‌کند. درواقع «ومعادن» در تلاش است تا تنها به نقش سهامداری در معدن و صنایع معدنی بسنده نکرده و در تلاش است اهداف را با سرعت بیشتری جلو ببرد.

معاون توسعه معادن و صنایع معدنی شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات درباره اهمیت این موضوع به «می‌متالز» گفت: در حال حاضر پروژه‌های زیادی در دستور کار «ومعادن» قرار دارد که باید با سرعت بیشتری انجام شود.

امین صفری در ادامه افزود: بخشی از این پروژه‌ها شامل فولاد کردستان، اردبیل، صبانور و... می‌شود. در بخش اجرای پروژه‌های کنسانتره و گندله نیازمند حضور شرکت‌های پیمانکاری هستیم.

وی تصریح کرد: در این بین شرکت «ایریتک» با تجربه و تخصصی که در اختیار دارد لازم است در کنار مجموعه «ومعادن» قرار بگیرد.

به گفته معاون توسعه معادن و صنایع معدنی شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات، به طور کلی حضور چنین مجموعه‌هایی در کنار «ومعادن» می‌تواند بر سرعت اجرای کار بیفزاید.

صفری همچنین تصریح کرد: بدون شک وقتی چنین مجموعه‌هایی در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند بهره وری افزایش پیدا می‌کند و همین موضوع می‌تواند سرعت اجرای پروژه‌های ما را افزایش دهد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر در شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات، دپارتمان معدن اضافه شده است که خود در پیشبرد اهداف بسیار موثر است. ما در این دپارتمان از افراد متخصص استفاده می‌کنیم.

صفری همچنین با اشاره به همکاری «ومعادن» و «ایریتک» اظهار کرد: شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات در حال خرید سهام ایریتک به میزان ۵۱ الی ۵۲ درصد است تا این مجموعه با تخصص خود در پروژه‌ها در کنار ما باشد.

شرکت بین‌المللی مهندسی ایران (ایریتک)، با دارا بودن حدود نیم قرن تجربه در اجرا، مدیریت و نظارت بر فرآیند‌های طراحی و مهندسی، تامین کالا، نصب و راه اندازی، مطالعات و ارزیابی فنی و اقتصادی و بروزآوری طرح‌ها و پروژه‌های صنعتی در حوزه‌های متالوژی، معدن، نفت و گاز و پتروشیمی فعالیت می‌کند و با برخورداری از مهارت و دانش کارشناسان متخصص، یکی از موفق ترین پیمانکاران عمومی در صنعت کشور است و تمامی خدمات پروژه ها را به روش طرح و ساخت EPC، شامل تأمین مالی، مطالعات فنی و اقتصادی، برنامه ریزی، کنترل و مدیریت پروژه‌ ها، خدمات مهندسی، تدارکات تجهیزات، بازرسی فنی، نصب تجهیزات، مدیریت اجرا، نظارت عالی و کارگاهی، راه اندازی و خدمات دوره تضمین طرح های صنعتی را با گسترده ترین حدود خدمات ارائه می‌کند.

عناوین برگزیده