تاریخ: ۰۸ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۳:۲۵
بازدید: ۱۰۳
کد خبر: ۲۴۷۰۵۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس سازمان صمت گیلان مطرح کرد:

فعالان اقتصادی سرمایه‌های انسانی و نخبگان جامعه در مسیر تولید و اشتغالند

‌می‌متالز - رئیس سازمان صمت گیلان با حضور دکتر فاطمی وزیر صنعت، معدن وتجارت در نشست با فعالان اقتصادی گیلان، مطرح کرد: فعالان اقتصادی سرمایه‌های انسانی و نخبگان جامعه در مسیر تولید و اشتغالند.

به گزارش می‌متالز، رئیس سازمان صمت گیلان در نشست فعالان اقتصادی گیلان که با حضور دکتر سیدرضا فاطمی امین وزیر صمت برگزار شد، اظهار داشت: فعالان اقتصادی، سرمایه‌های انسانی و نخبگان جامعه محسوب می‌شوند و گیلان را در مسیر توسعه شتابان به سمت تولید و اشتغال سوق می‌دهند.

فرهاد دلق پوش با بیان اینکه استان گیلان از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خوبی در زمینه تولید و اشتغال دارد، افزود: بهره مندی از حمل و نقل ترکیبی دریایی، ریلی، زمینی و هوایی موقعیتی ویژه برای رونق اقتصاد و تجارت و توسعه پایدار گیلان فراهم آورده است.

رئیس سازمان صمت گیلان یاد آور شد: ظرفیت‌های موجود در گیلان خاصه ارتباطات بندری و قرارگرفتن در حاشیه خزر و استقرار منطقه آزاد انزلی در مجاورت کشور‌های حاشیه دریای خزر به مثابه دروازه‌ای گشوده به سوی بازار‌های آسیای میانه و اروپا و فرصتی برای رونق اقتصادی و توسعه پایدار این استان است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه برخی مشکلات صنعت خود تحمیلی است اظهار داشت: امیدواریم با حضور دکتر فاطمی وزیر صمت به گیلان و بازدید‌هایی که از برخی صنایع گیلان به عمل آوردند، شاهد تغییراتی در بحث بازرسی، قیمت گذاری، و احد‌های تولیدی استان باشیم.

منبع: خبرگزاری برنا استان گیلان

عناوین برگزیده