تاریخ: ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۲:۰۱
بازدید: ۹۰
کد خبر: ۲۴۷۰۶۶
سرویس خبر : آهن و فولاد

ماجرای حمله به شرکت لوله سازی در اهواز

‌می‌متالز - مدیر عامل شرکت تعاونی دانش بنیان ثریا توضیحاتی در خصوص سرقت آهن‌آلات از شرکت مخروبه لوله‌سازی ارائه داد.

به گزارش می‌متالز، طی چند روز گذشته کلیپی در فضای مجازی مبنی بر سرقت آهن آلات شرکت مخروبه لوله سازی در منطقه ملاشیه اهواز منتشر شده است.

جلیل هاشم زاده مدیر عامل شرکت تعاونی دانش بنیان ثریا در این باره اظهار کرد: سه سال گذشته ساختمانی را از شرکت لوله سازی جهت تولید آب غنی شده با اکسیژن که دارای خواص درمانی است؛ خریداری و سپس بازسازی نمودیم و قصد داشتیم با توجه به مجهز شدن ساختمان، هفته آینده کارخانه شرکت خصوصی دانش بنیان را افتتاح و تولید رسمی آن را آغاز نماییم.

وی افزود: اما در تاریخ ۵/ ۱۱ /۱۴۰۰ عده‌ای به کارخانه حمله کردند و بیش از پنج میلیارد تومان تجهیزات سنگین و ماشین آلات بسته بندی شده را مورد سرقت قرار دادند و ساختمان را صد در صد تخریب نمودند و مخروبه‌ای را به جا گذاشتند که هیچ کاربرد و استفاده دیگری ندارد.

هاشم زاده ادامه داد: این شرکت دانش بنیان شرکتی خصوصی است که سال‌ها کار تحقیقاتی در مورد آب و آب شیرین کن را انجام داده است و اخیرا نیز در نمایشگاهی که دانشگاه علوم پزشکی برگزار کرده بود شرکت و دستاورد‌های تحقیقاتی خود را معرفی کرده است، اما متاسفانه در حال حاضر با این اتفاق دیگر امکان تولید کوتاه مدت نداریم.

مدیر عامل شرکت تعاونی دانش بنیان ثریا بیان کرد: محصول تولیدی کارخانه می‌توانست در زمینه دیابت و کرونا بسیار موثر باشد چرا که در منطقه محروم واقع شده بود. همچنین با حمایت از تولیدات شرکت، زمینه اشتغال را فراهم آورد، اما خسارات وارد شده غیر قابل جبران است.

وی ادامه داد: این شرکت سال هاست که نگهبان و حراست دارد، اما جماعتی که حمله نمودند با ضرب و شتم و تهدید به قتل، زمینه دفاع نگهبان از خود و کارخانه را از بین بردند.

هاشم زاده بیان کرد: در زمان وقوع حادثه در آنجا حضور نداشتیم، اما تصاویر و فیلم‌های دوربین‌های مدار بسته در فضای مجازی پخش شده است.

تعداد بازدید : 1

منبع: رهیاب

عناوین برگزیده