تاریخ: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۳:۲۷
بازدید: ۴۴۳
کد خبر: ۲۴۷۵۳۴
سرویس خبر : اجتماعی
به میزبانی پایگاه بسیج الحدید فولاد خراسان برگزار شد

همایش بصیرت افزایی فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات و کارخانجات شهرستان نیشابور

‌می‌متالز - همایش بصیرت افزایی فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات و کارخانجات شهرستان نیشابور به میزبانی پایگاه بسیج الحدید مجتمع فولاد خراسان برگزارشد.

به گزارش می‌متالز، هم زمان با آغاز دهه مبارک فجر همایش بصیرت افزایی فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات و کارخانجات شهرستان نیشابور صبح امروز چهارشنبه ۱۳ بهمن ماه در محل سالن اجتماعات مجتمع فولادخراسان برگزارشد.

در این مراسم که با استقبال غلامرضا خالقی پور، فرمانده پایگاه بسیج الحدید مجتمع فولاد خراسان از فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات و کارخانجات نیشابور صورت پذیرفت، حجت الاسلام والمسلمین زهدی نماینده، ولی فقیه در سپاه شهرستان نیشابور، سرهنگ پاسدار سرچاهی فرمانده بسیج ادارات و سرگردپاسدار نجفی فرمانده بسیج کارگری و کارخانجات ضمن حضور به بیان نکاتی آموزشی و ارائه رهنمود‌های برای حاضرین پرداختند.

گفتنی است در این مراسم از برخی از فرماندهان فعال پایگاه‌های ادارات و کارخانجات نیشابور بزرگ تقدیر بعمل آمد.

همچنین در پایان این همایش حاضرین پس از اقامه نماز جماعت در نمازخانه سایت صنعتی این شرکت، در راستای آشنایی بیشتر با صنعت فولاد و به ویژه شناخت دقیق‌تر از بزرگترین جبهه صنعتی شرق کشور بازدید و از نزدیک در جریان نحوه فعالیت‌های تولیدی این مجتمع قرارگرفتند.

عناوین برگزیده