تاریخ: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۴:۵۱
بازدید: ۲۵۲
کد خبر: ۲۴۸۸۶۹
سرویس خبر : اجتماعی

افتتاح اولین خانه فرهنگ کار شهرستان آران و بیدگل در مجتمع فولاد کویر

‌می‌متالز - همزمان با پنجمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر اولین خانه فرهنگ کار واحد‌های تولیدی شهرستان آران و بیدگل در شرکت مجتمع فولاد کویر با حضور مسوولین شهرستان افتتاح شد.

به گزارش می‌متالز، در این جلسه حسن اربابی رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر؛ رشادت‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس را از بزرگترین و مقدس‌ترین افتخارات کشورعنوان کرد.

وی با اشاره جنگ اقتصادی کشور تهاجم فرهنگی در دوران حاضر اظهار داشت: انگاه ویژه مدیریت مجموعه فولاد کویر به منابع انسانی و سرمایه گذاری هوشمندانه در راستای ارتقاء فرهنگ کار و ایفای نقش مسئولیت‌های اجتماعی باید الکوی سایر کارفرمایان درسطح شهرستان نیز باشد.

اربابی همچنین افتتاح اولین خانه فرهنگ کار واحد‌های تولیدی شهرستان آران و بیدگل را اقدامی ارزشمند دانست و از همکاری مجموعه فولاد کویر در این راستا تقدیر و تشکر نمود.

در این مراسم حسین زاده رئیس هیأت مدیره مجتمع فولاد کویر نیز ضمن عرض خیر مقدم و تبریک ایام الله دهه فجر با اشاره به تحریم‌ها و چالش‌های اقتصادی پیش روی کشور؛ یکی از راه‌های مبارزه با تحریم‌ها را توجه به فرهنگ کار و تلاش بویژه سختکوشی در محیط‌های کاری عنوان نمودند.

وی در ادامه ضمن ارائه گزارشی ازوضعیت شرکت فولاد کویر در حوزه به کارگیری نیروی انسانی متخصص، جوان و تحصیلکرده و همچنین ظرفیت تولید شرکت در مقایسه با ظرفیت اسمی، از افزایش میزان سرمایه گذاری شرکت در آینده نزدیک و جذب نیروی کار جدید خبر داد.

این برنامه با حضور رؤسای ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اداره صنعت، معدن و تجارت، تأمین اجتماعی، فرماندهی حوزه بسیج کارگری و سایر اعضای کمیته کارگری و اصناف دهه فجر شهرستان برگزار شد.

منبع: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان

عناوین برگزیده