تاریخ: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۵۱
بازدید: ۳۷۳
کد خبر: ۲۴۷۶۵۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
رشد ۷ درصدی مجموع درآمدی این شرکت سیمانی؛

سنگینی نرخ کیسه‌های سیمان خوزستان، چشمگیر نبود

‌می‌متالز - این شرکت سیمانی سبدکالایی را به سنگینی ۳۵ هزارتن به رینگ معاملات آورد و تقریبا تمام عرضه‌ها نیز به فروش رسید تا مجموع درآمدی این شرکت به ۱۴ میلیارد و ۷۶۴ میلیون تومان برسد.

به گزارش می‌متالز، سیمان خوزستان دومین هفته بهمن‌ماه را با رشد درآمدی همراه بود و توانست به نسبت هفته گذشته ۷ درصد دیگر به سبد کالایی خود بی افزاید.

این شرکت سیمانی سبدکالایی را به سنگینی ۳۵ هزارتن به رینگ معاملات آورد و تقریبا تمام عرضه‌ها نیز به فروش رسید تا مجموع درآمدی این شرکت به ۱۴ میلیارد و ۷۶۴ میلیون تومان برسد.

شرکت سیمان خوزستان در این هفته توانست یک میلیارد تومان به درآمد هفته گذشته خود اضافه کند تا سهامداران بتوانند با خیالی آسوده‌تر چشم به درآمد‌های ماهانه شرکت داشته باشند.

سنگینی نرخ کیسه‌های سیمان خوزستان، چشمگیر نبود
سیمان خوزستان در هفته‌ای که گذشت، با محصول «سیمان تیپ ۲» و عرضه ۱۷ هزار تنی به رینگ نقره‌ای آمد اما؛ حجم سفارش و تقاضا‌ها در حدود ۱۴ هزار و ۱۶۰ تن به ثبت رسید و ۵ میلیارد و ۶۱۱ میلیون تومان درآمد بدست آمد. باید اشاره شود که نرخ کیسه‌های سیمان تیپ ۲ در مقایسه با هفته گذشته ۰،۳ درصد افزایش یافت.

از طرف دیگر، سیمان تیپ ۲ در گرید ۵۰ کیلویی نیز عرضه و فروش ۵۰۰ تنی را با میزان درآمد ۲۸۰ میلیون و ۹۸۰ هزارتومانی را ثبت کرد.

در ادامه باید به سراغ سیمان تیپ ۵ رفت و عرضه ۳ هزار و ۵۰۰ تنی آن را در معاملات این هفته، بررسی کرد.

حجم استقبال مشتریان از این کالای سیمان خوزستان بیش از عرضه‌ها بود و درآمد این سیمانی از فروش ۳ هزار و ۴۷۰ تنی برابر با یک میلیارد و ۳۲۴ میلیون تومان بود؛ همچنین سیمان تیپ ۵ در مقایسه با هفته گذشته با رشد ۰،۱۷ درصدی نرخ فروش همراه بود.

در آخر نیز سیمان تیپ ۵ با گرید ۵۰ کیلویی ۱۴ هزارتن عرضه را ثبت کرد و تمام عرضه‌ها فروخت تا درآمد ۷ میلیارد و ۵۲۹ میلیون تومان را عاید شرکت کند.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده