تاریخ: ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۳۲
بازدید: ۲۸۸
کد خبر: ۲۵۰۰۶۷
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
آمار‌های منفی مقابل کیسه‌های این سیمان‌فروش جنوبی؛

سیمان خوزستان ۲،۳ میلیارد تومان از دست داد

‌می‌متالز - شرکت سیمان خوزستان در این هفته ۲ میلیارد و ۲۹۲ میلیون تومان از درآمد‌های فروش خود را از دست داد.

به گزارش می‌متالز، شرکت سیمان خوزستان هفته ابتدایی اسفندماه را با رشد مطلوبی آغاز نکرد و ۱۳ درصد از وزن درآمدی این شرکت به نسبت هفته گذشته کاهشی شده بود.

این شرکت سیمانی همچون هفته گذشته سبدکالایی را به سنگینی ۳۵ هزارتن به رینگ معاملات آورد و تقریبا بیشتر عرضه‌ها را به فروش رساند تا مجموع درآمدی این شرکت به ۱۵ میلیارد و ۷۶۵ میلیون تومان برسد.

شرکت سیمان خوزستان در این هفته ۲ میلیارد و ۲۹۲ میلیون تومان از درآمد‌های فروش خود را از دست داد.

سیمان خوزستان ۲،۳ میلیارد تومان از دست داد

سیمان خوزستان در هفته‌ای که گذشت، با محصول «سیمان تیپ ۲» و عرضه ۱۷ هزار تنی به رینگ نقره‌ای آمد اما؛ حجم سفارش و تقاضا‌ها در حدود ۱۲ هزار و ۵۸۰ تن به ثبت رسید و ۵ میلیارد و ۲۴۸ میلیون تومان درآمد بدست آمد. لازم به ذکر است که مجموع معامله سیمان تیپ ۲ به نسبت هفته گذشته با ریز ۲۸ درصدی همراه بوده است.

از طرف دیگر، سیمان تیپ ۲ در گرید ۵۰ کیلویی نیز عرضه و فروش ۵۰۰ تنی را با میزان درآمد ۳۰۴ میلیون و ۷۴۰ هزارتومانی را ثبت کرد.

در ادامه باید به سراغ سیمان تیپ ۵ رفت و عرضه ۳ هزار و ۵۰۰ تنی آن را در معاملات این هفته، بررسی کرد.

حجم استقبال مشتریان از این کالای سیمان خوزستان بیش از عرضه‌ها بود و درآمد این سیمانی از فروش ۳ هزار و ۵۰۰ تنی برابر با یک میلیارد و ۴۵۹ میلیون تومان بود؛ همچنین سیمان تیپ ۵ در مقایسه با هفته گذشته با رشد ۳ درصدی مجموع میزان فروش همراه بود.

در آخر نیز سیمان تیپ ۵ با گرید ۵۰ کیلویی ۱۴ هزارتن عرضه را ثبت کرد و تمام عرضه‌ها فروخت تا درآمد ۸ میلیارد و ۷۵۱ میلیون تومان را عاید شرکت کند.

منبع: بورس نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده