تاریخ: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۵:۱۹
بازدید: ۱۲۹
کد خبر: ۲۴۷۸۴۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

ماندگاری کالا در گمرکات کاهش می‌یابد

‌می‌متالز - رئیس کل گمرک ایران با اشاره به هماهنگی مسئولان سه قوه برای حل مشکلات ترخیص کالا در گمرکات استان‌ها گفت: در این راستا ماندگاری کالا در گمرکات کاهش می‌یابد.

به گزارش می‌متالز، رئیس کل گمرک ایران، رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی آخرین روند کالا‌های متروکه و رسوبی در گمرک بوشهر بررسی کردند.

رئیس کل گمرک ایران و رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی از محل دپوی خودرو‌های توقیفی در گمرک بوشهر که به سبب ظن قاچاق در مراجع قضایی در دست پیگیری است بازدید کرد و با اشاره به اینکه این خودرو‌ها به‌زودی تعیین تکلیف می‌شوند اظهار داشت: خودرو‌های وارداتی رسوبی در گمرک بوشهر مربوط به ۴ سال قبل است که در جلسه مبارزه با مفاسد اقتصادی تکلیف این خودرو‌ها تا پایان سال مشخص می‌شود.

علیرضا مقدسی ضمن بازدید میدانی از اسکله، محوطه بارانداز و محل دپوی کالای‌های متروکه و رسوبی در گمرک بوشهر تصریح کرد: با تصمیم‌گیری‌های جدید زمان صدور مجوز ترخیص کالا‌های تجاری به یک هفته کاهش یافته است.

وی در بازدید از واحد ایکس‌ری کامیونی گمرک بوشهر و انبار‌های سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی بیان کرد: با هماهنگی سه قوه برای حل مشکلات ترخیص کالا در گمرکات استان‌ها اقدامات مهم و موثر انجام شده و در این راستا ماندگاری کالا در گمرکات کاهش می‌یابد.

ماندگاری کالا در گمرکات کاهش می‌یابد

منبع: خبرگزاری تسنیم

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده