تاریخ: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۰۱:۴۶
بازدید: ۲۳۷
کد خبر: ۲۴۸۰۴۷
سرویس خبر : اجتماعی

«چادرملو اردکان» نائب قهرمان لیگ‌برتر شمشیربازی اپه آقایان

‌می‌متالز - مرحله برگشت از هجدهمین دوره مسابقات لیگ برتر شمشیربازی مردان کشور (در بخش اسلحه اپه) با حضور ۶ تیم؛ ظهر امروز، سیزدهم بهمن‌ماه به میزبانی سالن شهید افراسیابی مجموعه بزرگ ورزشی شهید شیرودی تهران برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، در نخستین بخش از این رقابت‌ها؛ تیم «چادرملو اردکان» به مصاف پنج تیم حاضر رفت و در جدال‌هایی دیدنی در مقابل هیأت شمشیربازی همدان، کانون شمشیربازی اردبیل و دهیاری چمازکتی مازندران با نتایج ۴۵ بر ۳۰، ۴۵ بر ۳۵ و ۳۸ بر ۳۶ به پیروزی رسید و در مقابل هیأت شمشیربازی خوزستان و فولاد مبارکه سپاهان با نتایج ۴۴ بر ۴۳ و ۴۵ بر ۳۵ بازنده از زمین خارج شد.

با توجه به تساوی امتیازات «چادرملو اردکان»، فولاد مبارکه سپاهان و هیأت شمشیربازی خوزستان؛ در ادامه این سه تیم برتر رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که در ابتدا، فولاد مبارکه سپاهان موفق به شکست هیأت شمشیربازی خوزستان شد.

نماینده اردکان نیز در این بخش؛ نماینده خوزستان را با نتیجه ۴۵ بر ۳۸ شکست داد، اما در فینال نزدیک و سرنوشت‌ساز این مسابقات؛ ۴۵ بر ۴۳ رقابت را به فولاد مبارکه سپاهان واگذار کرد تا بدین ترتیب تیم شمشیربازی «چادرملو اردکان» عنوان نائب قهرمانی لیگ برتر در بخش اسلحه اپه آقایان را از آنِ خود کند.

ایستادن اردکانی‌ها بر سکوی نائب قهرمانی لیگ‌برتر در حالی رقم خورد که کاپیتان و بازیکن باسابقه تیم، "محمد علی کیهانی" به دلیل ابتلاء به بیماری کرونا از همراهی تیم خود در دور برگشت رقابت‌ها بازماند.

بازیکنان شامل مهدی امراللهی، محمد علی خاکزار، بهنام بیک، محمد اسماعیلی و سامان آزادیان با مربیگری محمد باقر قاسمی و سرپرستی محمد رضا افخمی؛ اعضای تیم اعزامی «چادرملو» به مسابقات را تشکیل می‌دادند.

عناوین برگزیده