تاریخ: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۲:۰۰
بازدید: ۱۹۰
کد خبر: ۲۶۳۱۷۸
سرویس خبر : اجتماعی

حمایت باشگاه فرهنگی ورزشی چادرملو برای حضور یزد در لیگ برتر دو میدانی کشور در سال جاری

‌می‌متالز - جلسه تخصصی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با اعضای هیات دو میدانی استان و بررسی عملکرد این رشته ورزشی در استان و کشور برگزار و مدیرکل ورزش از حمایت باشگاه فرهنگی ورزشی چادرملو خبر داد.

به گزارش می‌متالز، علیرضا پور سلمان مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد با همراهی معاونت توسعه ورزش قهرمانی سید احمد هاشمی. آزاده دهقان معاون توسعه ورزش بانوان؛ و رضا نارگانی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد. مجتبی دهستانی سرپرست هیات دو و میدانی محمود اعتماد العلما دبیر هیات استان و زهرا حکمت نژاد نایب رییس و دیگر اعضای هیات در محل سالن آسیا ویژن ورزشگاه شهید نصیری حضور یافتند.

پور سلمان در این جلسه ضمن آشنایی با اعضای هیات دو و میدانی استان با تاکید بر تقویت و گسترش این رشته ورزشی مادر افزود: رشته‌ی دوومیدانی از رشته‌های مهیج و پرمدال المپیک و پر مخاطب است که می‌تواند ساختار دیگر رشته‌ها را شکل دهد و انتظار میرود با توجه به بهره برداری سالن سر پوشیده‌ی دوومیدانی در سال ۱۴۰۱ مخاطب این رشته ورزشی پایه بیشتر شود.

در این جلسه مجتبی دهستانی ضمن بیان عملکرد هیات در سال ۱۴۰۱ واهدافش در سال جاری افزود: در سال جاری ۴مرحله اعزام در بخش بانوان و آقایان به مسابقات قهرمان کشوری در رده‌ی جوانان و بزرگسالان داشته ایم؛ و یک نایب قهرمانی بانوان کشور در رده‌ی جوانان در کارنامه ثبت گردید همچنین تامین اعتبار برای شرکت در ۶ مرحله لیگ برتر دوومیدانی کشور در رده‌ی جوانان و بزرگسالان با حمایت باشگاه فرهنگی ورزشی چادرملو را عنوان نمود.

نایب رییس و اعضای هیات ضمن معرفی ورزشکاران نخبه استان در کشور و سطح بین المللی با توجه به پتانسیل خوب هیات پیشنهادات خود را در جهت پیشبرد اهداف اداره کل ورزش و جوانان و هیات دوومیدانی بیان نمودند و خواستار برطرف نمودن نواقص فنی و تجهیزات هیات شدند.

منبع: خبرگزاری موج

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده