تاریخ: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۳:۲۸
بازدید: ۲۷۳
کد خبر: ۲۸۰۷۳۹
سرویس خبر : اجتماعی
رئیس انجمن کاراته کارگران استان یزد خبر داد؛

کسب مقام سوم تیم کاراته سبک آزاد کارگران چادرملو در مسابقات کشوری/ تقدیر از عملکرد داوران یزدی در این دوره مسابقات

‌می‌متالز - مسابقات کاراته کارگران و کارخانجات کشور با معرفی نفرات و تیم‌های برتر پایان یافت که تیم چادرملو در مصاف حریفان نمره قابل قبولی در این رقابت‌ها کسب کرد.

به گزارش می‌متالز، تیم چادرملو در بخش کمیته سبک‌های آزاد با ۵ ورزشکار در این مسابقات حضور یافت که در وزن ۶۰- محمدحسین جاوید با عملکردی خوب موفق شد به فینال راه پیدا کند؛ وی در دیدار پایانی بازی را به حریف خود واگذار کرد و صاحب گردن آویز نقره شد.

در وزن ۸۰- علیرضا اِبنی با شایستگی جواز حضور در فینال را بدست آورد؛ ابنی هم در دیدار پایانی که به دور سوم کشیده شد، علی رغم نمایش بی‌نقص موفق به شکست حریف خود نشد و به مدال نقره این رقابت‌ها بسنده کرد.

در وزن ۹۰- نیزسید محسن رضوی از صعود به دیدار پایانی باز ماند و صاحب مقام سوم این رقابت‌ها شد؛ در وزن ۹۰+ این علی نصار بود که با مسابقات جذاب و نفس گیر موفق شد راهی فینال شود؛ نصار که از آمادگی بالای بدنی برخوردار بود در همان دور اول با یک نمایش خیره کننده موفق شد نظر همه داوران را به خود جلب کند و با کسب مقام قهرمانی این وزن، مدال خوش رنگ طلا را بر گردن آویخت.

در بخش کاتا نیز علیرضا شاکری موفق شد بر سکوی سوم این رقابت‌ها بایستد تا به این ترتیب تمامی ورزشکاران اعزامی در سبک‌های آزاد موفق به کسب مقام شوند؛ در بخش تیمی نیز تیم شرکت معدنی و صنعتی چادرملو مقام ارزشمند سوم این دوره از رقابت‌ها را برای جامعه شریف کارگری استان یزد به ارمغان آورد.

حسین دهقان از تیم سارینا سرام یزد در وزن ۸۴- سبک‌های کنترلی در دیدار ماقبل پایانی بازی را با امتیاز نزدیک به حریف خود واگذار کرد تا از صعود به فینال باز بماند و مقام سوم این رقابت‌ها را از آن خود کند.

علاوه بر افتخارآفرینی بازیکنان یزدی در این رقابتها، داوران یزدی نیز با عملکرد مناسب از سوی مسئولین برگزاری مسابقات مورد تقدیر قرار گرفتند؛ سید محمد میردهقان در سبک‌های کنترلی و حامد قانع در سبک‌های آزاد از یزد در این دوره مسابقات قاضی میدان بودند و عملکرد بی‌نقصی از خود به جای گذاشتند.

منبع: خبرگزاری کار ایران (ایلنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده