تاریخ: ۲۸ تير ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۹:۵۹
بازدید: ۱۴۹
کد خبر: ۲۶۷۸۵۵
سرویس خبر : اجتماعی

انتقال امتیاز قشقایی به استان یزد

‌می‌متالز - شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با خرید امتیاز باشگاه قشقایی شیراز در فصل آینده مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور حضور می‌یابد.

به گزارش می‌متالز، پس از توافق میان مدیران باشگاه قشقایی و شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، این تیم در لیگ دسته ا‌ول کشور در مسابقات حضور پیدا خواهد کرد. سعید اخباری به عنوان سرمربی تیم فوتبال چادرملو برگزیده و تمرینات تیم به زودی شروع خواهد شد. حضور چادرملو در لیگ دسته یک فوتبال کشور

این شرکت همچنین در پی مذاکرات و تعامل با اداره کل ورزش و جوانان استان یزد و با رویکرد کمک به اجرای برنامه چشم انداز ۲۰ ساله توسعه ورزش استان، سال گذشته فعالیت‌های باشگاهی خود در شهرستان اردکان را در رشته‌های والیبال، شمشیربازی، دوومیدانی و بدمینتون آغاز و در سال جاری فوتبال ساحلی نیز به آن اضافه شد.

این شرکت برای ایجاد زیرساخت ورزشی و همچنین احداث طرح‌های ورزشی از جمله استادیوم فوتبال در شهرستان اردکان یزد اقدام کرده و بنابر برنامه‌های خود اقدام به حضور در فوتبال حرفه‌ای کرد و امتیاز قشقایی شیراز در لیگ یک را خرید.

سعید اخباری نیز که طی سالیان اخیر هدایت تیم‌های ماشین‌سازی تبریز و سایپا را برعهده داشته و سابقه مربیگری در تیم‌های گل‌گهر سیرجان، استقلال خوزستان، راه‌آهن تهران، فولاد خوزستان، پاس همدان و ... را دارد نیز به‌عنوان سرمربی تیم چادرملو اردکان انتخاب شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما یزد

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده