تاریخ: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۳:۵۰
بازدید: ۱۱۴
کد خبر: ۲۸۱۰۷۹
سرویس خبر : متالورژی و مواد
مدیر عامل شرکت ریخته گری ماشین سازی مطرح کرد:

اقدامات پدافند غیرعامل در ماشین سازی تبریز

مدیر عامل شرکت ریخته گری ماشین سازی گفت: نتیجه ای که در جلسات گرفتیم، بیشتر تهدیدات داخلی بود و برای مقابله با آن ها مواردی را سرلوحه کار قرار دادیم.

به گزارش می‌متالز، "علی سررشته" در همایش پدافند غیرعامل در محل سالن آمفی تئاتر ماشین سازی تبریز، گفت: دشمن هر کاری بخواهد بکند موفق نخواهد شد به شرطی که بتوانیم ما از درون موارد پدافندی را رعایت کنیم.

وی ادامه داد: پدافند زیستی، شیمیایی و سایبری بر حسب تشخیص ما می‌تواند شرکت‌ها را از تهدیدات مصون بدارند.

سررشته افزود: نتیجه‌ای که در جلسات گرفتیم، بیشتر تهدیدات داخلی بود و برای مقابله با آن‌ها مواردی را سرلوحه کار قرار دادیم.

وی اضافه کرد: اقداماتی که برای امداد و نجات پرسنل و کارگران بحث خروج اضطراری از کارگاه تدابیری اندیشیده شده است.

وی به اقدامات انجام شده در راستای پدافند غیرعامل گفت: در حوزه درمان همکاری با وزارت علوم پزشکی انجام شد و ایستگاه اورژانس در شرکت مستقر شد، رفع آلودگی و ایجاد تهویه‌های مناسب برای کارگران؛ کمیته امنیت سایبری، حفاظت از اطلاعات و امکان بازیابی اطلاعات شرکت ماشین سازی که بیش از ۵۰ سال سابقه دارد.

وی با تاکید بر اهمیت این شرکت اظهار داشت: این شرکت باعث شده خیلی از شرکت‌های کوچک ایجاد شوند و به عنوان شرکت مادر شناخته می‌شود.

سررشته ادامه داد: سرور‌های شرکت از نسل پنج به نسل دهم بروز شده و فیبر نوری در دستور کار قرار گرفته که اگر تکمیل شود مسائل دیگر مرتفع خواهد شد، در بحث پدافند شیمیایی طرح تعویض کوره‌ها را در برنامه خود داریم.

مدیرعامل شرکت ریخته گری ماشین سازی تبریز گفت: بحث فایروال برای حفظ اطلاعات و بک آپ گیری انجام شده است و دوربین‌های مدار بسته در تمامی نقاط حساس پذیر شرکت موجود و در حال تکمیل شدن است.
وی ادامه داد: بازسازی پناهگاه‌ها و سنگر‌های دوران دفاع مقدس برای تهدیدات خاص صورت گرفته است.
وی در پایان گفت: به این نتیجه رسیدیم که اقداماتی که برای پدافند غیر عامل صورت می‌گیرد باعث افزایش بهره وری در سیستم خواهد بود.

منبع: آژانس خبری تحلیلی نصر

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده