تاریخ: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۴:۲۷
بازدید: ۱۶۴
کد خبر: ۲۴۸۲۷۴
سرویس خبر : انرژی

افتتاح گازرسانی به ۹ روستا و ۱۳ واحد صنعتی در دشتستان/ استاندار بوشهر: راه آهن با جدیت در دست پیگیری است

‌می‌متالز - استاندار بوشهر از فعال شدن پروژه راه‌آهن بوشهر تا سال آینده خبر داد.

به گزارش می‌متالز، احمد محمدی‌ زاده استاندار بوشهر ظهر امروز در آیین افتتاح طرح‌های گازرسانی استان بوشهر در روستای تنگ فاریاب دشتستان اظهار داشت: فعال شدن پروژه راه‌آهن بوشهر با جدیت در دست پیگیری است تا سال آینده شاهد تحرک بیشتری از این پروژه باشیم.

استاندار بوشهر عنوان کرد: با وجود منابع محدود مالی دولت، اما اجرای سد دهرود در دشتستان پیگیری می‌شود؛ اهمیت آبخیزداری در بخش ارم دشتستان بر کسی پوشیده نیست، همچنین دستگاه‌های اجرایی مربوطه برای احداث مسکن روستایی در روستا‌ها همت کنند.

وی عنوان کرد: کارآفرینی و اشتغال توسط مردم منطقه باید سرعت بیشتری بگیرد و نخبگان هر منطقه گروه توسعه در زمینه کارآفرینی و اشتغال‌آفرینی تشکیل دهند.

افتتاح گازرسانی به ۹ روستا و ۱۳ واحد صنعتی در دشتستان

ظهر امروز به مناسبت دهه فجر و با حضور استاندار و معاون عمرانی، سرپرست فرمانداری دشتستان و مدیران استانی و شهرستانی، عملیات گازرسانی به ۹ روستا و ۱۳ واحد صنعتی دشتستان با اعتبار ۲۸ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

در دهه فجر امسال ۶۴ پروژه گازرسانی با اعتبار ۹۴ میلیارد تومان در استان بوشهر افتتاح خواهد شد همچنین عملیات گازرسانی به ۳۵ روستا در استان و شهرک پایگاه هوایی بوشهر و ۲۹ واحد صنعتی افتتاح می‌شود.

دیدار با خانواده شهید شکرالله پازشی

محمدی‌ زاده استاندار بوشهر در ادامه سفر‌های شهرستانی به مناسبت افتتاح طرح‌های دهه مبارک فجر در سفر به شهرستان دشتستان با خانواده شهید شکرالله پازشی دیدار و گفتگو کرد.

افتتاح گازرسانی به ۹ روستا و ۱۳ واحد صنعتی در دشتستان/ استاندار بوشهر: راه آهن با جدیت در دست پیگیری است

در این دیدار صمیمی که شماری از مدیران استانی و شهرستانی حضور داشتند استاندار بوشهر با خانواده شهید پازشی دیدار و یاد و خاطره آن شهید عزیز را گرامی داشتند.

منبع: خبرگزاری فارس استان بوشهر

عناوین برگزیده