تاریخ: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۴۰
بازدید: ۲۵۵
کد خبر: ۲۴۸۴۰۰

قیمت موبایل ۲۰بهمن ۱۴۰۰/ گوشی‌های گلکسی S۲۲، کی معرفی می‌شوند؟

‌می‌متالز - قیمت انواع گوشی‌های موبایل سامسونگ، اپل و شیائومی را در بازار امروز چهارشنبه ۲۰بهمن ۱۴۰۰، مشاهده می‌کنید.

به گزارش می‌متالز، در جدول‌های زیر، قیمت موبایل در بازار امروز ۲۰ بهمن (در مورد تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند)، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است.

البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. تمامی مدل‌ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزان‌تر به فروش می‌رسند.

قیمت موبایل ۲۰بهمن ۱۴۰۰/ گوشی‌های گلکسی S۲۲، کی معرفی می‌شوند؟

۱- قیمت موبایل ۲۰ بهمن/ اپل

قیمت موبایل ۲۰بهمن ۱۴۰۰/ گوشی‌های گلکسی S۲۲، کی معرفی می‌شوند؟

۲- قیمت موبایل ۲۰ بهمن/ سامسمونگ

قیمت موبایل ۲۰بهمن ۱۴۰۰/ گوشی‌های گلکسی S۲۲، کی معرفی می‌شوند؟

۳- قیمت موبایل ۲۰ بهمن/ شیائومی 

امروز؛ پخش زنده معرفی گوشی‌های گلکسی S۲۲

سامسونگ امروز ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه به‌وقت تهران، از گوشی‌های خانواده‌ی گلکسی اس ۲۲ پرده برمی‌دارد.

سرانجام انتظارات به سر رسید؛ خانواده گلکسی اس ۲۲، پرچم‌داران موردانتظار سامسونگ چهارشنبه، ۲۰ بهمن، ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه به‌وقت ایران معرفی می‌شوند.

براساس شایعات و تصاویر پرشماری که تاکنون منتشر شده‌اند، انتظار می‌رود که در رویداد چهارشنبه، گوشی‌های گلکسی اس ۲۲، گلکسی اس ۲۲ پلاس و گلکسی اس ۲۲ اولترا را ببینیم.

گفته می‌شود که از بین سه گوشی، مدل اولترا بیشترین تغییر را درمقایسه با نسل گذشته تجربه می‌کند. پرچم‌دار تمام‌عیار سامسونگ ظاهراً به خانواده‌ی پرماجرای گلکسی نوت شباهت بسیاری خواهد داشت.

احتمالاً گلکسی اس ۲۲ اولترا حداقل ۱۲ گیگابایت رم و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی ارائه دهد. البته مدل ۸ گیگابایت رم نیز در تست‌های بنچمارک مشاهده شده است.

پیش‌بینی می‌شود که کره‌ای‌ها صرفا به گلکسی اس ۲۲ بسنده نکنند. آن‌ها در کنار گوشی پرچم‌دارشان، از خانواده تبلت‌های پرچم‌دار گلکسی تب اس ۸ نیز پرده برمی‌دارند.

شایعات حکایت از آن دارند که این خانواده در سه مدل گلکسی تب اس ۸، گلکسی تب اس ۸ پلاس و گلکسی تب اس ۸ اولترا معرفی می‌شوند. از بین آن‌ها، مدل اولترا با ویژگی‌های همچون نمایشگر ۱۴ اینچی بسیار کم‌حاشیه و تراشه‌ای پرقدرت، به رقابت با محصولاتی همچون آیپد پرو ۱۲٫۹ اینچی می‌آید.

منبع: تجارت نیوز

عناوین برگزیده