تاریخ: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۴:۵۶
بازدید: ۳۴۱
کد خبر: ۲۴۸۵۳۹
سرویس خبر : آهن و فولاد

خودکفایی صنعت خودروسازی کشور از واردات ورق گالوانیزه

‌می‌متالز - دکتر آقا محمدی مشاور اقتصادی مقام معظم رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به همراه دکتر طیب نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه از غرفه شرکت ورق خودرو در سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد در محل هتل المپیک تهران بازدید نمودند.

به گزارش می‌متالز، در ابتدای این بازدید حمید شجاعی مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری ضمن ابراز خرسندی از حضور دکتر آقامحمدی و دکتر طیب نیا در غرفه این شرکت و ارائه گزارشی از روند تولید دراین شرکت افزود: شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری با با اتمام پروژه بهینه سازی خط تولید خود و افزودن قابلیت تولید ورق گالوانیزه ویژه بدنه نمایان خودرو تا پایان سال جاری قادر خواهد بود تمامی نیاز خودرو سازان کشور به محصولات گالوانیزه را تامین نموده و ارزش افزوده قابل توجهی ایجاد نماید و از خروج میزان زیادی ارز از کشور جلوگیری نماید.

سپس دکتر طیب نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان تولیدات تجاری و خودرویی شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در زنجیره فولاد کشور را حائز جایگاهی ویژه دانست و انگیزه بالای تولید کنندگان لوازم خانگی کشور در راستای استفاده حداکثری از محصولات این شرکت را ارزشمند توصیف نمود و آن را نشانه‌ی اهمیت، اراده و همت کارکنان این شرکت در جهت تعالی سازمانی دانست.

دکترآقا محمدی در حاشیه این بازدید اظهار داشت: روند روبه رشد و تلاش‌های صورت گرفته در شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری را نوید بخش گامی مهم در خودکفایی و رشد صنعت خودرو سازی کشور قلمداد نمود.

گفتنی است شرکت ورق خودروچهارمحال و بختیاری تنها تولید کننده ورق گالوانیزه خودرویی کشور با ظرفیت نامی۴۰۰ هزار تن در سال می‌باشد.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد