تاریخ: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۴:۵۶
بازدید: ۳۱۶
کد خبر: ۲۴۸۵۳۹
سرویس خبر : آهن و فولاد

خودکفایی صنعت خودروسازی کشور از واردات ورق گالوانیزه

‌می‌متالز - دکتر آقا محمدی مشاور اقتصادی مقام معظم رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به همراه دکتر طیب نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه از غرفه شرکت ورق خودرو در سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد در محل هتل المپیک تهران بازدید نمودند.

به گزارش می‌متالز، در ابتدای این بازدید حمید شجاعی مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری ضمن ابراز خرسندی از حضور دکتر آقامحمدی و دکتر طیب نیا در غرفه این شرکت و ارائه گزارشی از روند تولید دراین شرکت افزود: شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری با با اتمام پروژه بهینه سازی خط تولید خود و افزودن قابلیت تولید ورق گالوانیزه ویژه بدنه نمایان خودرو تا پایان سال جاری قادر خواهد بود تمامی نیاز خودرو سازان کشور به محصولات گالوانیزه را تامین نموده و ارزش افزوده قابل توجهی ایجاد نماید و از خروج میزان زیادی ارز از کشور جلوگیری نماید.

سپس دکتر طیب نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان تولیدات تجاری و خودرویی شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در زنجیره فولاد کشور را حائز جایگاهی ویژه دانست و انگیزه بالای تولید کنندگان لوازم خانگی کشور در راستای استفاده حداکثری از محصولات این شرکت را ارزشمند توصیف نمود و آن را نشانه‌ی اهمیت، اراده و همت کارکنان این شرکت در جهت تعالی سازمانی دانست.

دکترآقا محمدی در حاشیه این بازدید اظهار داشت: روند روبه رشد و تلاش‌های صورت گرفته در شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری را نوید بخش گامی مهم در خودکفایی و رشد صنعت خودرو سازی کشور قلمداد نمود.

گفتنی است شرکت ورق خودروچهارمحال و بختیاری تنها تولید کننده ورق گالوانیزه خودرویی کشور با ظرفیت نامی۴۰۰ هزار تن در سال می‌باشد.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده