تاریخ: ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۰:۴۱
بازدید: ۱۱۸
کد خبر: ۲۴۸۹۵۸
سرویس خبر : آهن و فولاد
پیام مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری؛

به مناسبت ولادت امیر المؤمنین حضرت علی (ع) و گرامیداشت مقام شامخ پدر

‌می‌متالز - متن پیام را در ادامه بخوانید.

سیزدهم رجب، روزی است که جهان منصور به نور اولین ستاره تابناک آسمان امامت و ولایت شد و جوانمردی از تاریخ، در خانه خدا دیده به جهان گشود و جهان را غرق در شادی و شور تجلی هستی و مظهر ایمان نمود.

بی‌شک امام علی (ع) پرچم‌دار راستی و درستی و یار راستین و همیشگی پیامبر گرامی اسلام (ص)، در گسترش معنویت و خوبی و ارزش‌های الهی و توحیدی دین مبین اسلام، نقشی بزرگ و تلاشی والا داشته است و در همه مراحل زندگی پربرکت خویش، فرمان‌بردار آفریدگار و خدمتگزار مردم بوده است.

پیرو امیر المؤمنین بودن به معنای گام برداشتن در مسیر الهی اوست؛ هرگاه همراهی عزت مندانه ایشان با حضرت محمد (ص) را به یاد می‌آوریم، آنگاه‌که ترویج دین خطرات و مخاطرات خود را داشت و نیز آن هنگام که اندیشه‌های متعالی ایشان در تبیین راهبرد‌های اساسی حکومت‌داری در نامه تاریخی ایشان به مالک اشتر را می‌خوانیم، رهبر و امیری را تصویر می‌کنیم که به‌راستی کائنات در برابر عظمت و شکوه بی‌مانندشان تعظیم کرده و به‌راستی هر فصل از زندگی پربارشان از شکل‌گیری دین، کانون خانواده، شجاعتشان درنبرد با دشمن، سکوتشان آنگاه‌که باید لب فرومی‌بست، قضاوتشان و راهبری امت و ... سرشار از پند و حکمت و معرفت است و امید است توفیق آن را داشته باشیم رهرو راستین آن حضرت باشیم.

این‌جانب با اغتنام از این ایام فرخنده، ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت علی (ع) و روز پدر به همه پدران سخت‌کوش و متعهد ایرانی به‌خصوص مردمان نیک‌سیرت و نیک‌نام بام ایران و نیز همکارانم در شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری آرزوی صحت و سلامتی برای ایشان و اعضای خانواده و فرزندان شایسته‌ی آنان، مایلم بار دیگر از تلاش تحسین‌برانگیز کلیه همکاران صدیق و زحمتکش که به‌منظور تحقق اهداف عالی شرکت، تلاش و پشتکار زیادی داشته‌اند، تشکر و قدردانی نمایم.

حمید شجاعی
مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده