تاریخ: ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۰:۳۹
بازدید: ۲۵۲
کد خبر: ۲۴۸۹۵۷
سرویس خبر : اجتماعی

گرامیداشت مناسبت خجسته ولادت حضرت علی (علیه‌السلام) و روز پدر با حضور مدیر عامل مس باهنر در جمع کارگران بخش‌های مختلف این شرکت

‌می‌متالز - مدیر عامل این مجموعه عظیم صنعتی همزمان با ولادت با سعادت حضرت علی علیه السلام و روز پدر با حضور در کنار کارگران بخش‌های مختلف شرکت، این مناسبت خجسته را به آنان تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش می‌متالز، ضیائی تلاش کارگران در راه کسب روزی حلال را ستودنی دانست و گفت: کارگران جهادگران عرصه تولید در کشور هستند که در دوره جنگ اقتصادی دشمن نقش، مهمی در بی اثر کردن تحریم‌ها داشته و دارند.

وی عملکرد کارکنان این مجموعه صنعتی را در ۱۰ ماهه سالجاری درخشان توصیف کرد و افزود: فضای همت و همدلیِ نهادینه شده در مس باهنر، موجب حفظ و ارتقا جایگاه این شرکت شده و هم اکنون نشان مس باهنر، از جمله نشان‌های افتخارآمیز در عرصه صنعت کشور بشمار می‌آید.

ضیائی به فعالیت‌های جانبی در شرکت نیز اشاره و خاطرنشان کرد: کارکنان این مجموعه علاوه برکسب افتخارات متعدد در عرصه تولید، در زمینه‌هایی همچون ورزش و سلامت نیز دستاورد‌های درخشانی داشته‌اند.

مدیرعامل مس باهنر تاکید کرد: خوشبختانه هم اکنون خانواده‌ها نیز مجموعه را از خودشان میدانند و به استناد مسابقه‌ای که روابط عمومی شرکت بمناسبت دهه فجر امسال برگزار کرده، موارد زیادی از دستاورد‌های شرکت را بطور دقیق یادآوری کرده‌اند که نشان از پیوند نزدیک آن‌ها با فعالیت کارکنان مجموعه دارد.

ضیائی گسترده کردن برنامه‌های شرکت در سطح خانواده‌ها و درنظر داشتن تاثیرات جدی حمایت‌های خانواده از تلاشِ فردِ شاغل را موجب نزدیکی آن‌ها به مجموعه و پیشرفتِ امور دانست و گفت: در تمامی برنامه‌های شرکت، خانواده‌ها بعنوان یک رکن اصلی مد نظر قرار می‌گیرند.

مدیرعامل مس باهنر بر استمرار حضور میدانی در کنار کارکنان تاکید کرد و افزود: این دیدار‌ها که بطور معمول در طول هفته انجام می‌شود؛ در مناسبت‌های ویژه، فرصتی مناسب برای بیان دقیق نیاز‌ها و مشکلات همکاران بشمار می‌روند.

عناوین برگزیده