تاریخ: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۶:۴۳
بازدید: ۲۰۷
کد خبر: ۲۴۹۰۲۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
در ماهی که گذشت؛

درآمد فروش " فزرین " ۶۹ درصد افزایش یافت

‌می‌متالز - قیمت سهام شرکت زرین معدن آسیا در جریان معاملات دی ماه امسال بازار سرمایه با ثبت حدود ۱۳ درصد افت از مبلغ ۱۱ هزار و ۸۸۷ ریال به ۱۰ هزار و ۳۰۰ ریال کاهش یافته است.

به گزارش می‌متالز، درآمد فروش شرکت زرین معدن آسیا طی فعالیت دی ماه امسال نسبت به ماه قبل از آن حدود ۶۹ درصد افزایش یافته است.


عملکرد یک ماهه منتهی به ۱۴۰۰.۱۰.۳۰


بر اساس این گزارش، این مجموعه در دی ماه امسال با تولید پنج هزار و ۳۹۲ تن انواع محصول و فروش ۱۱ هزار و ۴۲۵ تن از تولیداتش مبلغ ۹۲۷ میلیارد و ۶۳۶ میلیون ریال درآمد به دست آورده است و این در حالی است که درآمد آذر ماه امسال "فزرین" بالغ بر ۵۴۸ میلیارد و ۲۰۷ میلیون ریال ثبت شده است.

درآمد فروش


شرکت زرین معدن آسیا در ماه گذشته از محل عرضه داخلی شش هزار و ۴۲۵ تن از تولیداتش مبلغ ۳۹۷ میلیارد و ۶۹۹ میلیون ریال درآمد محقق ساخته است و با صادرات پنج هزار تن از محصولات تولیدی خود به کشور‌های خارجی به درآمدی به مبلغ ۵۲۹ میلیارد و ۹۳۷ میلیون ریال دست یافته است.

درآمد فروش

بیشترین درآمد فروش محصولات


بر اساس اطلاعات موجود، بیشترین مبلغ فروش محصولات تولیدی شرکت زرین معدن آسیا در ماه گذشته بالغ بر ۵۲۹ میلیارد و ۹۳۷ میلیون ریال محاسبه می‌شود که این رقم به واسطه فروش صادراتی پنج هزار تن محصول کناسنتره روی به قیمت ۱۰۵ میلیون و ۹۸۷ هزار ریال به ازای هر تن محقق شده است.

درآمد فروش

دوره عملکرد از ابتدای سال مالی جاری تا تاریخ ۱۴۰۰.۱۰.۳۰


این مجموعه با سرمایه یک هزار و ۸۰ میلیارد ریال در دوره از ابتدای سال مالی جاری تا پایان دی ماه تعداد ۶۵ هزار و ۴۸۹ تن انواع محصول تولید کرده است و با عرضه ۴۵ هزار تن از تولیداتش درآمدی بالغ بر پنج هزار میلیارد ریال محقق ساخته است.

درآمد فروش


طبق اطلاعات جدول زیر، درآمد داخلی "فزرین" در دوره مذکور بیش از چهار هزار و ۱۷۷ میلیارد ریال و درآمد خارجی آن حدود ۸۳۱ میلیارد ریال محاسبه می‌شود.

درآمد فروش

بیشترین درآمد فروش محصولات


عرضه داخلی محصول کنسانتره روی در دوره عملکرد ۱۰ ماهه امسال بیشترین درآمد به مبلغ دو هزار و ۹۵۱ میلیارد ریال را برای این مجموعه رقم زده است.

درآمد فروش

روند معاملات


قیمت سهام شرکت زرین معدن آسیا در جریان معاملات دی ماه امسال بازار سرمایه با ثبت حدود ۱۳ درصد افت از مبلغ ۱۱ هزار و ۸۸۷ ریال به ۱۰ هزار و ۳۰۰ ریال کاهش یافته است.

در پایان این گزارش می‌افزاید، حدود ۴۷ میلیون و ۲۶۳ هزار سهم "فزرین" در ۱۰ هزار و ۱۱۸ دفعه معامله ارزشی به مبلغ ۵۲۳ میلیارد و ۳۹۷ میلیون ریال را در بازار سرمایه ثبت کرده است. همچنین میانگین ارزش روز سهام شرکت بیش از ۱۱ هزار و ۹۸۵ میلیارد ریال ارزشگذاری شده است.

درآمد فروش

منبع: صدای بورس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده