تاریخ: ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۳:۳۳
بازدید: ۲۲۶
کد خبر: ۲۴۹۴۴۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
بنا بر اعلام مدیر کل بازرسی خدمات سازمان حمایت در دی ماه سال جاری

پرونده ۱۶۹ شرکت متخلف حمل و نقل کالا و مسافر به تعزیرات ارسال شد

‌می‌متالز - مدیر کل بازرسی خدمات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد: طبق آمار ارائه شده در دیماه سال ۱۴۰۰، توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان‌ها بیش از ۴ هزار ناوگان حمل و نقل درون و برون شهری مورد بازرسی قرار گرفته است.

به گزارش می‌متالز، پرویز فرجی افزود: طی همین مدت، تعداد ۱۶۹ فقره پرونده در این دو بخش تشکیل و همچنین ارزش تخلفات کشف شده ۱,۱۶۸ میلیون ریال می‌باشد.

وی در ادامه به آمار بازرسی‌های انجام شده در این بخش اشاره کرد و اظهار داشت: در مدت زمان ذکر شده در بخش برون شهری ۸۱ فقره پرونده به ارزش ۷۸۵ میلیون ریال و در بخش درون شهری ۸۸ مورد پرونده تخلف به ۳۸۲ میلیون ریال تشکیل و برای رسیدگی به ادارات کل تعزیرات حکومتی استان‌ها ارسال گردیده است.

این در حالیست که براساس آمار ارسالی از فعالیت بازرسان استان‌های سراسر کشور، از ابتدای سال جاری تاکنون جمعاً بالغ بر ۴۱ هزار و ۴۲ مورد بازرسی در حمل و نقل برون و درون شهری صورت گرفته که منتج به تشکیل یک هزار و ۱۶۰ فقره پرونده تخلف به ارزش بالغ بر ۹,۸۸۹ میلیون ریال شده است.

مدیر کل بازرسی خدمات سازمان حمایت در این خصوص متذکر شد: این سازمان به طور دقیق و جدی با هر گونه قصور در امر حمل و نقل عمومی درون و برون شهری مسافر و بار نظارت دائمی دارد و در صورت اثبات تخلف از سوی شرکت‌های مذکور با آنان طبق موازین قانونی برخورد خواهد کرد.

این مقام مسوول ضمن تاکید بر نظارت مستمر بر عملکرد ناوگان حمل و نقل درون و برون شهری کالا و مسافر، از شهروندان تقاضا دارد با انعکاس هرگونه سوء استفاده‌های احتمالی در این زمینه از طریق تماس با تلفن ۱۲۴ و یا مراجعه حضوری به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان‌ها، بازرسان را دراین نظارت مستمر یاری نمایند.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده